Proactiv and other creams

Crema-regeneranta-400x266

Face cream with honey

Nu am fost niciodată un mare fan al produselor cosmetice. Nu am răbdare pentru tot procesul pompos de exfoliere, tonifiere, tratamente şi hidratare. Punctul meu maxim a fost să folosesc argilă pentru 5 zile, înainte să mă dau bătută. Nu pentru că nu a funcţionat, dar neavând „disciplina frumuseţii de seară”, m-am preocupat cu altele. După testarea multor creme de faţă, unele prea scumpe pentru bugetul meu, m-am întors la clasica cremă Apidava cu miere de albine, ceva cu gălbenele şi m-am oprit la Vitamina A lichidă. Să fie un an de când rar am folosit altceva decât vitamina asta minunată: pentru pete, răni, acnee şi hidratare. Pe toate le face.

Nu am avut niciodată probleme mari, legate de acnee sau ten. Totuşi, în ultima vreme, zona T, mai exact bărbia a preferat să păstreze amintirile coşurilor întâmplătoare, pielea s-a îngrăşat, iar punctele, albe sau negre, au devenit prietene de zi şi de noapte. După încercări „naturale”, am decis să încerc Proactiv, cu prea frumosul Adam Levine în reclamă. proactiv

Folosesc kit-ul de curăţare de aproape o săptămână şi zău de nu s-a văzut încă din a doua zi. Petele s-au estompat, faţa mi s-a curăţat, porii se curăţă încet, numai de bine. Se recomandă folosirea de 2 ori pe zi, dar eu am redus la utilizarea doar seara, pentru că mă trezeam cu pielea uscată. E posibil să fie doar piele moartă care se curăţă, dar nu vreau să risc nimic. Într-una din zile, s-a întâmplat o mică explozie de coşuri mici pe bărbie, dar s-a retras până a doua zi. Părerea mea e că tenul meu se curăţă şi îşi restabileşte PH, aşa că scapă de toate răutăţile înainte. E mai rău înainte să fie mai bine.

Depinde de ten, alimentaţie, corp. Multe detalii, mereu individuale. Nu toate reacţiile or fi pozitive, ar fi culmea să funcţioneze pentru toată lumea.

aknesol

Lotiune anti acneica Aknesol

O altă opţiune ar fi Aknesolul, pe care îl găsiţi la farmacii sau magazine naturiste: dispar coşurile ca păduchii de găină la apă. Din păcate, nu curăţă pielea sau hidratează pielea. Dar îl folosesc din clasa a IX-a şi probabil o să am o sticluţă mereu cu mine. (Vă recomand loţiunea, nu gelul. E mult mai bună.)

 EN
I’ve never been a big fan of cosmetics. I have no patience for all the pompous exfoliating, toning, treatments and moisturizers. My maximum reach was using clay for 5 day before I gave up. Not because it did not work, but not having „discipline of evening beauty”, I focused on other stuff. After testing many face creams, some too expensive for my budget, I turned to classic Apidava cream with honey, anything with marigold and I stopped at liquid Vitamin A. Be it a year since I rarely used anything but this: wonderful for spots, sores, acne and hydration. All of them. (You can’t buy it in UK, unfortunately.)
vit2

Liquid Vitamin A

I never had big acne or skin problems. However, lately, the T-zone, i.e. the chin preferred to keep as memories my random zits, the skin got oily, and the spots, white or black, became friends for day and night. After I tested „natural”, I decided to try Proactiv, with the „too beautiful Adam Levine” in advertising.

I’ve been using the cleaning kit for almost a week and I was able to see the results after one day. The spots have faded, my face was clean, the pores were gently cleansing. They recommend to use it 2 times a day, but I am only using it in the evening, because I’d wake up with dry skin. It may be just dead skin that is clearing off,  but I do not want to risk anything. One of the days, I had a little burst of small zits on the chin, but they withdrawn overnight. My guess is that my skin is cleansing and restoring its PH, getting rid of all evils before. It’s worse before it gets better.

It obviously depends on skin, diet, body. Details, always individual. Not all reactions are going to be positive. That’s normal.

Another option would be Aknesol, which you can find at pharmacies or health stores (in Romania): the zits disappear like chicken lice in water. Unfortunately, it doesn’t clean or moisturize the skin. But I’ve been using since 9th grade and probably will forever. (I recommend the lotion, not the gel. It’s much better.)

 

Lasă un răspuns

