De la aparat la conexiuni slabe de Internet, se face eveniment (Tzuc&Petzy în marele oraș)

11182235_929011463808101_2167310051501677698_n

N-ai mai citit cuvinte scurse de sub buricul degetelor mele. Pe la mine prin cap se perindă și se așează cuminți într-un text care sigur nu mi-ar aduce Nobelul, dar ceva mai populara m-ar face. Londra își ia viața în fiecare zi din mine și celelalte milioane de oameni veniţi aici cu ideea de a descoperi orașul vibrant, fără să ne gândim o clipă că vom deveni surse de energie pentru un oraș care nu te cunoaște.

De încercat, încercăm cu toți: să facem mai multe lucruri, să vizităm mai mult, să ne trezim mai devreme, să nu mai plătim abonamentul la sală fără rost. Sau să îți cheltui toți banii pe acadele. Concerte.

După ani de voluntariat și băgat nasul unde nu îmi fierbe oala, m-am gândit să mă fac organizator de evenimente. Bine, „de eveniment”, primul. Așa că salariul meu s-a dus pe naivitatea mea de a le oferi oamenilor muzică bună. Să se înțeleagă, nu îmi pare rău deloc. O sală cu oameni care dansează și se bucură precum copii a fost tot ce am avut nevoie să știu că fac ceea ce trebuie.

Tzuc&Petzy au fost la Londra. I-am descoperit acum câțiva ani și mi-au plăcut, cu piese pe repeat dimineața și mers la concerte cu public restrâns. Rațiunea îmi spunea „fată, eu numa’ zic, dar contul se golește mai repede decât dau oamenii attend”, dar nu m-am dat bătută. Lucrurile bune nu s-au întâmplat niciodată ușor, iar amintirile vin din liceu, când plăteai intrare pentru un concert, doar pentru că îl știai pe ăla de organizează și îți era prieten și muncea ca robul în timpul săptămânii ca în weekend să stau eu cu berea în public și să îmi dau cu părerea despre industria hip-hopului. Muzică pură, să îți curgă pe pielea încă nebronzată, o simplitate de-ți restaurează încrederea în umanitate. Pentru că se poate. Să ai toate hainele pe tine, o scenă, pasiune și tot să vină lumea să te asculte. Bine, Petra a cântat desculță, dar dacă ar fi să aleg, Tzuc avea papucii în picioare.

Sunt norocoasă să am oameni la fel de săriți de pe fix precum mine, care m-au suportat de-a lungul săptămânilor de modificat afișe, cu termeni pe care încă nu îi înțeleg, cu bilete de avion, autobus sau metrou, promovare făcută bine sau nu. Sunt norocoasă să am prieteni care au venit doar pentru că era important pentru mine, care m-au scos din groapă când am uitat aparatul foto acasă, care mi-au promis că migrena va trece și care și-au amintit să mă întrebe cum a fost, chiar dacă nu au ajuns. Oameni care au venit, deși lucrau duble în zilele următoare și aici, drumul până acasă e uneori mai lung de 3 capitole citite.

În final, textul ăsta nu e despre mine, ci despre voi. Toți care ați făcut parte dintr-o experiență extraordinară care mi-a dat o palmă peste cap, să înțeleg că se poate.

11251368_833555203405168_3208116063186887755_o 11206561_833556263405062_1362728680831202829_o 11187221_833555210071834_2339661620214563213_o 10259281_833228196771202_5167308902542535924_o

Mulțumesc!

P.S. Evenimentul a fost organizat în colaborare cu Romanian Knights aka Marius Raw, suflet de copil ce ești tu.

P.S. Dragoste eternă lui Gino, care s-a ocupat de partea vizuală.

P.S. Alex, promit că devin doctă în termeni care includ litere și cifre aleatorii.

Mai am doar unul: Mulțumesc oamenilor care m-au luat în brațe, fericiți după o seară minunată.

Tottenham gang, everything will be alright. We have more than a cat, a lot of love, a stamp we can use next time, a boyfriend with less hours of sleep and a girl who paid the entrance, though she is on my special list.

Lasă un răspuns

