Anul lu’ 5

…“cine o să se mai uite la tine?”, “da’ ce ești tu? Fată sau băiat?!”, “ești nebună, depresivă?”, “hai, nu te mai prosti, fii fată cuminte și nu mă supăra!”…

DSC_0159
Hai să ți-o spun pe șleau. Am făcut 23 de ani. Am un cap pe care crește părul meu. Și eu am control asupra lui. Acum, că l-oi vrea lung până la șale, scurt să-mi lucească scalpul și să risc să fiu confundată cu o călugăriță, sau chiar colorat după cum am chef în ziua respectivă, această decizie ar trebui să-mi aparțină exclusiv. Cu atât mai mult, cu cât eu decid ce să fac cu “feminitatea” mea. Că mi-o reneg sau mi-o reafirm, fiecare cu ce-l doare. Dar eu știu. Sunt femeie. I am not my hair.

DSC_0165

DSC_0174
Ceea ce urmează are menirea de a sărbători faptul că anul meu de feerie japoneză aproape s-a încheiat, și simplul fapt că am mai adăugat o unitate la numărul ce acum un an părea pe muchia trecerii dintr-o dimensiune către alta (și nu, nu îs încă la onorabila vârstă de 33). Poate râzi și te miri, dar mi s-a spus de mai multe ori decât îmi place să recunosc că aș putea fi o super hot S.I.L.F.. Și nu doar atât, azi îmi sărbătoresc vocea. Îmi sărbătoresc trupul, sexualitatea și drumul… Sărbătoresc faptul că am libertatea de a mă exprima, de a fi cine vreau să fiu, sau măcar să mă lupt pe un front dezarmat ca să-mi câștig puterea de a fi cine cred că sunt. Că dacă nu ar fi, nici eu nu aș mai fi.

Sunt femeie indiferent de cantitatea de păr pe care o am, în orice zonă aș alege s-o păstrez. Sunt femeie pentru că văd lumina, mă joc cu ea pe degete, pentru că vreau să ating oameni, pentru că iubesc cu fiecare celulă și fiecare atom, pentru că țin minte oamenii care mi-au zâmbit și plâng când încă îmi zâmbesc după ani și ani de peripeții ce numai noi știm să le povestim și pentru că recunosc ceva din mine în fiecare bărbat cu care am fost. Sunt femeie pentru că nu neg cine sunt, nu neg ce simt și nu neg ce vreau. Sunt femeie pentru că iubesc bărbatul, puterea și determinarea din mine. Îmbrățișez totul cu iubire, sărut buze și obraji ce ard după conexiune și alint piei însingurate. Sunt putere, mișcarea întreagă a Universului se adună în mine și de acolo se împrăștie înapoi, aducându-mi în trup ecoul glasului meu… mi-aduce libertatea de a decide cum sufăr, de mâna cui și pentru ce scop. Cresc mai înaltă ca cerul, dar nicicând uitând de rădăcinile mele… Mi-am deschis aripi, dar nu am tot timpul nevoie de ele.
Acum, mai mult ca niciodată, îmi umflu pieptul și strig cu mândrie și recunoștință cine sunt. Acum, mai mult ca niciodată, subliniez importanța necesității de a fi cine suntem, de a ne respecta existența și umbra întinsă pe pământ. Și mai ales, acum, mai mult ca oricând, vă spun vouă, femeilor, că magia pe care o creați este esența mișcării vieții, jocul ce vi se naște în ochi este cel mai puternic mesaj al perfecțiunii și vocea ce vi se ridică din adâncul viscerelor nu v-a fost creată pentru a vă fi câtuși de puțin diminuată.
Puterea cu care simți pământul sub tălpi când îl calci și duioșia cu care îți simți lacrimile curgând pe obraji sunt cine ești. Asumă-ți-le. Însumează-ți trecutul, suferința și râsetul. Victoriile, greșelile și orgasmele. Fii sigură, doar, că ai cât de multe poți aduna din categoria orgasmelor. O, da, orgasmele! Nu te rușina de puterea pe care o emani și nici nu căuta scuze să ți-o învinovățești.
Vă invit să sărbătoriți acum, alături de mine, cântecul și forța ce curg prin fiecare venișoară și să le dați mai departe. Ca de la soră la soră, ca de la suflet la suflet.

DSC_0167

DSC_0144

DSC_0173 (2)

DSC_0190-vert

DSC_0207

DSC_0209 (2)

DSC_0210

DSC_0201

DSC_0187

And remember, all you need is love and yourself. Together.

Love and pie to all

2 gânduri despre „Anul lu’ 5

Lasă un răspuns

