What I have in my bag / Ce am în geantă, cum s-ar spune în română

Am un ghiozdănel pe post de geantă. Pentru că sunt pasionată de antichități, nu pentru că nu aș avea bani, l-am achiziționat dintr-un superb magazin vintage, în care atmosfera îți aducea trecutul mai aproape, adică mirosea teribil de îmbâcsit. Am dat 8 lei, un preț modic pentru pragmatismul dovedit mai târziu.

  • O agendă cumpărată dintr-un magazin Poundland, echivalentul a 3, 99 din România, pe care o folosesc pentru a-mi ține programul sub control. Fără această agendă cu ghivece de grădină, nu aș reuși să mă împart între job, metrou și cumpărături la Tesco.
  • O carte, pentru că sunt foarte cultivată și citesc foarte mult, în orice loc. Prefer cărți mai subțiri, să nu îmi îngreuneze ghiozdanul, dar și titlurile le aleg după ale mele standarde: un autor necunoscut, o limbă complexă și un titlu inteligent. Când colțurile cărții se despică, aleg o altă carte din camera mea sau a altora.
  • Un deodorant. Pentru că lucrez mai mult de 8 ore pe zi. Nu îl folosesc, dar mă face să mă simt în siguranță.
  • Un parfum scump, pe care l-am primit cadou și al cărui miros distinct atrage simțurile tuturor. Scrie Original pe el. Bănuiesc că  e de bine.
  • Vitamina A lichidă și ulei de tea tree. N-aș putea pleca de acasă fără aceste 2 elemente, cu toții știm că cât de importantă e îngrijirea pielii.
  • Un plic de porridge. Am intoleranță la ouă, iar englezii sunt renumiți pentru mic-dejunurile ochioase, așa că vreau să fiu mereu pregătită.
  • O cremă BB și una old school de la Nivea, care vor muri de bătrânețe. Fie în geantă, fie în cameră.
  • Un pachet de șervețele. Încă nedesfăcut. Ia prea mult timp să îmi deschid ghiozdanul, așa că prefer să îmi trag nasul.
  • Un ruj Dior, roșu. Care nici nu e al meu, dar nici nu-l folosesc. Dar îmi conferă o anumită eleganță. Ideea că l-aș putea folosi, dacă aș vrea.
  • Un pachet triplu de gume Extra, un soi de Orbit. Poate ai nevoie să te pupi sau te-ai răsfățat cu o shaorma, Extra e soluția.
  • Un carnețel de comenzi, cu mostre de caligrafie superbă, datorită pixurilor cumpărate la grămadă.
  • Multe agrafe de păr și mai multe prinzători. Foarte la îndemână dacă între event-uri am nevoie să îmi schimb coafura. Pot alterna între un pony tail, un coc lejer, unul franțuzesc sau o împletitură distinsă. Altfel spus, prinzătoarele de păr, simple și negre sunt o necesitate.

Un portofel, în care am bonuri și carduri. Mărunțișul îl țin în buzunare sau în buzunarul mic al ghiozdănelului. Sau într-o cutie veche de dropsuri.

DSC_0909

Tu ce ai în geanta ta?

P.S. Acest text este un pamflet. Tratați-l cu respectul cuvenit.

P.S.2. All you need is a bag. And a cat.

Lasă un răspuns

