Crăciun la Londra. Sau aproape Crăciun.

blog 1Aici e un frig crunt. Genul de frig care ți se vâră în oase și refuză să mai plece, indiferent de câte tricouri îți iei „pe dedesupt”. Așa bănuiam că se apropie iarna și odată cu ea Crăciunul. Am rămas, din păcate, cu bănuiala. E doar frig, nu e zăpadă. Nu te bulgărește nimeni și nu încearcă să îți vâre un bulgăre sub bluză. S-au dus vremurile alea.

Acum gătești, cumperi cadouri, faci bradul și în seara ajunului, leșini după un pahar de vin pe fotoliu, că ești prea obosit să-ți mai guști măcar mâncarea. Ne-am străduit să recreem atmosfera „crăciunală” de acasă, dar fără zăpadă și copiii care cântă lipsiți de sincron, nu e la fel.

După mulți ani, zău că sunt mulți, am petrecut primul Crăciun cu Prima Doamnă a Pisicilor. Am dormit cât am vrut, am mâncat cât am vrut, unde am vrut și nu ne-am sinchisit sa ieșim măcar din pijamale. Sarmale, salată de boeuf, Snickers de casă (n-ai mâncat tu așa ceva veci) și primul curcan din viața mea. Mare și greu de spălat, dar l-am vârât în cuptor și l-am scos numai când a început să miroasă „a bine”, iar primul musafir sosise. Unicul, mai exact. L-am tratat cu sos de merișoare, vin rosé și bere la doză.

Dar starul Crăciunului a fost maratonul Harry Potter. Nu există Crăciun fără el și mai nou, fără Subcarpați. Îți vindecă dorul de folclor și mai știi și să dansezi , deci totul „numa de bine”. Pentru că Londra, am găsit un magazin Platform 9 3/4, plin de baghete, Hedwig-i și pulovere cu cei mai Cercetași. Mai că îți tremura mâna când ai atins bagheta lui Dumbledore. Adică mie, că despre mine vorbesc.

Bucătăria nu-i cea mai mare din lume, dar a fost încăpătoare pentru oameni puși pe dans și concursuri muzicale, cu cele mai proaste piese, ale căror versuri sunt cunoscute de toată lumea. Globuri pe sub fotoliu, pentru că cineva, nu zic cine, Adi, l-a dărâmat în drumul lui spre baie. Monopoly nights, cu prea multe chipsuri lânga mâna năstrușnică, care îți tot înfundă gura cu chipsurile pe care tu nu le mai vrei. Dar dacă-i musai, îi musai.

Oboseală. Senzația constantă de-a lungul zilelor de vacanță. Dupa 12 ore de somn, te plângi că n-ai dormit destul, că s-a terminat cafeaua, că la baie e mereu ocupat, că ți-e frig de-nu-mai-poți, dar spatele ți-e ud leoarcă.

Pozele îți vor spune că ne-am distrat de minune. Ceea ce s-a și întâmplat. Fără rochii scumpe, tocuri incomode sau ruj roșu care se întinde după ce-ai băut și tu 2 pahare cu apă minerală (hâc). Fără seturi de farfurii asortate sau pahare cu picior, las’ că vinul același gust are și în cana de cafea.

Acum ne bucurăm de o pauză scurtă, adică muncim pentru alde Suburban și ne facem curaj pentru Anul Nou. Pe care nu îl vom petrece în centrul Londrei, cu mii de oameni călcându-se pentru un frumos foc de artificii, pe care pot foarte bine să-l văd de acasă. Unde e cald și alcoolul e mai ieftin.


DSC_0704collagecolajDSC_0724DSC_0736DSC_0738collage1collage2DSC_0761DSC_0632DSC_0641DSC_076010888146_10203707483792667_1212616209_n

We hope you all had a merry catty Christmas!

All you need is love, a cat and sarmale!

Lasă un răspuns

