Ce poţi face cu două pense?

Untitled

Zilele trecute facând ordine cu Septimia printre haine şi materiale, am dat peste pantalonii aceştia:

DSC_1641 (2)

M-am îndrăgostit instant de imprimeu şi textura materialului, dragoste la prima atingere, ce pot spune, doar că după cum puteţi observa îmi erau niţel mărişori.

După cum vă încurajam şi în multe dintre post-urile anterioare, dacă găsiţi o bucată de material sau o piesă vestimentară care vă place foarte mult, dar poate nu vă vine, există întotdeauna o soluţie.

În cazul meu, am scăpat uşor, nu a fost nevoie decât de două pense.

DSC_1644 (2) DSC_1650 DSC_1651 (2)DSC_1666DSC_1697 DSC_1659 DSC_1682

All you need is love, and cat!

Un gând despre „Ce poţi face cu două pense?

Lasă un răspuns

