2014 Trend Report – Kimono fever

Spre deliciul meu unul dintre trendurile cele mai populare care au apărut încă din 2013 şi care abia acum începe să se maturizeze şi la noi sunt kimonourile.

kimono

Pentru că au devenit atât de populare, există sute de modele din care putem alege cel/cele care ni se potrivesc mai bine stilului propriu.
DSC_1500

DSC_1533DSC_15411Cum să areți boho chic într-un kimono? Nu există o rețetă a succesului propiu-zisă, îl arunci pur și simplu peste orice outfit de vară, ca un fel de retuș de ultimă oră al ținutei tale. Merge la fel de bine cu o pereche de  boyfriend jeans cât și cu o rochie neagră simplă sau pantaloni scurți și cropped top.

Desigur cârcotașii vor spune că o eșarfă cu mâneci nu ar putea avea nimic special, ba dimpotrivă, îți scurtează mâinile, persoanele foarte slabe par și mai slabe, iar cele mai plinuțe par și mai indesate sub o bucată lălâie de material. Ei bine, eu zic să nu ne lăsăm intimidate, unde există voință, există o cale. Pentru cele dintre noi care nu suntem fericitele posesoare ale unui corp de fotomodel cu picioare infinite, există modele mai puțin largi care urmează mai degrabă modelul unui blazer voporos și fără nasturi(ca cel de mai jos), pentru mâini scurte există mâneci strâmte care nu taie din lungime atât de mult ca cele clopot, pentru cele mici de înălțime există modele până în talie și desigur există varianta în care poți alege să ignori toate regulile și să experimentezi. Eu votez pentru asta.

DSC_1501 DSC_1505DSC_1492Funcționează ca prin magie dând un aer sofisticat și interesant unei ținute care ar putea fi trecută cu vederea în mod normal.DSC_1639DSC_1636 DSC_1651Și acum că am ridicat în slăvi kimonourile și impactul vizual pozitiv pe care îl au asupra oricărui outfit nu îmi rămâne de făcut decât să vă conving și de utilitatea lui, pentru că are și utilitate, ca să vezi.

Gândiți așa:

E iulie, e seară și te pregătești de o ieșire în oraș cu fetele. Deși e mijlocul verii, vremea nu mai e exact ce a fost cândva și nu mai poți părăsi apartamentul fără un cover-up. Porți o rochie neagră vaporoasă și nu ai vrea să trântești peste ea un cardigan gros sau geaca de blugi pentru că îi taie din aspectul visător și romantic, în plus s-ar putea să ți se facă într-un final prea cald și look-ul transpirat nu e unul prea fashion.

Un kimono oversized rezolvă dilema rapid, suficent cât să de protejeze de răcoarea nopții, dar și subțire și ușor pentru perioada verii.

DSC_1653

Încă nu v-am convins de puterile magice ale kimonoului? Ok, haideți să abordăm problema și din alt unghi. Celulita. Simpla scriere a acestui cuvânt mă indispune. Eu una am, multă, și culmea că nu poate sta dispersată pe tot corpul, nu, toată e pe picoare în partea superioară din spate. Eh într-un fel e mai bine așa, măcar am numai un loc de ascuns, dar partea proastă e că nici nu se pune problema de a purta la liber pantalonii ăia scurți roșii cu talie înaltă și print tribal.

Noroc că moda îți dă mereu modalități să trișezi ”sistemul”. Deci kimonoul pentru mine a fost și este tocmai asta un cheat code, înainte de toate. Pentru că majoritatea sunt croite în așa fel încât să vină lungi în partea din spate, zona cu cele mai mari probleme pentru majoritatea dintre noi rămâne bine acoperită, în timp ce ne putem bucura de căldură, fără a transpira prea mult în pantaloni lungi sau dresuri.

DSC_1646DSC_1638DSC_1640DSC_1641DSC_1658Sper că v-am convins macar să probați unul :).

Am pus cap la cap 3 outfituri în stiluri diferite cu 3 kimonouri diferite pentru a testa dacă poți purta kimono  indiferent de stilul tău. Spun că se poate, dar decideți voi mai bine.

Primul outfit: Kimono handmade (pentru care voi face si un tutorial în curând), Top H&M, Blugi Zara, modificați de subsemnata.

Al doilea outfit : Kimono Vero Moda, Cămașă Marks & Spencer, Blugi H&M, sandale second hand, pe care am dat foarte puțini bani și de care sunt îndrăgostită :))

Al treilea outfit: Kimono, rochie, pantofi H&M, geanta vintage.

Eu mă pregătesc pentru seara aia de iulie în care ies cu fetele, nu o să îmi lipsească kimonoul.

All you need is love and a cat!

 

 

Lasă un răspuns

