Însemnări de festival – Electric Castle ziua 3

Ziua 3 a început cam așa:DSC_1487 DSC_1489După care au urmat multe de:DSC_1504 DSC_1539 collageselaFiind leneșă și dependentă de somn ca și Snuf & Geo de altfel, ne-am mobilizat destul de greu spre Bamfi, atât de greu încât CTC s-a dus pentru noi.DSC_1521 DSC_1529 DSC_1530Cei de la Grimus au fost electrici ca de obicei. Îmi amintesc de ei de la Peninsula, când în public eram noi și încă vreo 30 de persoane. Popularitatea lor a crescut considerabil de atunci, dovada clară a fost masa consistentă de oameni care așteptau nerăbdători intrarea băieților. Am țopăit în fața scenei, pentru că asta e regula Septimiei, la Grimus se stă în față.

După jumătatea concertului m-am detașat de main stage(nu înainte să dau un pic din cap pe Backseat Driver) și am străbătut Electricul în lung și în lat încercând să inhalez cât mai mult din atmosferă și oameni, am inhalat și mult fum de țigară, dar asta vine la pachet.DSC_1533 DSC_1536 DSC_1520 DSC_1519 DSC_1511 DSC_1492 DSC_1493DSC_1534Am un fel de relație dragoste-ură cu mulțimile. Sunt destul de introvertită și întimidată de marea de oameni care se naște din astfel de evenimente. Sigur aș putea sta acasă și să nu mă avânt în potop, o parte din mine asta își dorește de fiecare dată, însă dintr-o necesitate masochistă mă arunc tot timpul înainte așteptând să fiu înghițită de mulțime și să îi absorb cât mai mult din energie.DSC_1537
DSC_1541În timp ce luminile se jucau suav cu formele castelului, am străbătut munți, câmpuri cu flori și orașe cu Bonobo. Muzica lor nu o pot descrie altfel decât muzică pentru visători, care îți deschide mintea și îți incită imaginația.DSC_1562 DSC_1578 DSC_1566 DSC_1570 DSC_1553Piesă după piesă mi-am lăsat simțurile îmbătate și răsfățate de sunet până în momentul în care frigul și înghesuiala au amorțit și au devenit imperceptibile.

DSC_1550DSC_1569

All you need is love, Electric Castle and a cat!

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

