Însemnări de festival – Electric Castle ziua 2

lightning2Ziua 2 ne-a găsit dansând în ploaie pe ritmurile alerte a celor de la The Freestylers. Cu cât stropii de ploaie s-au izbit mai tare de fețele noastre cu atât ne-am izbit și noi mai tare picioarele de pământ(bocancii mei nu au apreciat asta prea mult).DSC_1497The Freestylers au fost pentru mine deliciul zilei, nu mă așteptam să îmi placă atât de mult. MC-ul lor părea posedat de o forță animalică de care nu aveai cum să scapi, decât dacă intrai și tu în horă cu restul care săreau în noroi.DSC_1489 DSC_1487 DSC_1496Outfiturile zilei au fost pelerinele de ploaie sau sacii de gunoi trași peste hainele deja îmbibate bine cu apă, deci pe lângă sunetul boxelor a fost și o foșnăială generală până când ploaia s-a gândit să se oprească.DSC_1500 DSC_14921 DSC_1495Cu hainele ude și tremurând de frig am prins concertul Thievery Corporation, ne-am încălzit într-un final de la înghesuială și oamenii care nu aveau nici o problemă cu a se freca de tine sau a-ți pune rucsacul în brațe, aproape uitasem cum stă treaba (mă simt iar bătrână și acră). Concertul, eu una, nu l-am prea gustat, dar poate e până la urmă chiar asta, o chestiune de gust.

După ce m-am detașat de mulțimea de la main stage, aspectul de ”mâță plouată” a început să prindă un contur tot mai definit.DSC_1503 DSC_1502Înghețată de frig, cu panatlonii stropiți până la genunchi, m-am reunit cu restul pisicilor la o cârciumă din sat, nu se putea altfel, berea e doar 4 lei și mai e și călduț înăuntru :)).

*Mâncarea e sub orice critică.

*Berea cu apă de ploaie nu e chiar atât de rea.

*Încă îmi e milă de cei care adună pahare de pe jos.

*Cine a zis că atunci când e rece să bei chestii reci, nu știu ce băuse, dar pot spune că limonada cu gheață nu a ajutat nici o pisică congelată aseară, deși a fost foarte bună (așa cum știu cei de la Atelier Cafe să o facă).

*Septimia spune că la Dobrescu a fost foarte tare.

*Aparent nu poți scăpa atât de ușor de noroiul întărit și sedimentat pe tălpile bocancilor.

*Sper ca azi vremea să ne lase hainele uscate.

All you need is love, Electric Castle and a cat!

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

