Însemnări de festival – Electric Castle ziua 1

Prima zi, pentru noi a început leneș, cu multă oboseală și multă căldură. Am remediat ușor situația cu niște bere rece și cu primul concert Akua Naru. Femeia asta, pe lângă faptul că arată fenomenal și este posesoarea unei voci pătrunzătoare, emană o energie incredibilă, așa că ne-am ridicat fundurile de pe iarba aspră și am început să ne dezmorțim.

Ca să fim și noi în ton cu lumea ne-am făcut un selfie de festival, primul și ultimul zic eu, și ne-am dezlănțuit la Dub Pistols. Aparent pe băieți costumele fancy nu i-au împiedicat deloc să ridice publicul în picioare și să îl încălzească cu beat-urile lor electrice.DSC_1563Pe Subcarpați i-am ratat, însă Die Antwoord au fost rupți dintr-o altă dimensiune. A fost ceva unic-bolnav-nebun(într-un sens bun, dacă se poate așa ceva). Prestația lor live nu a lăsat de dorit, pe alocuri fiind chiar mai bună decât versiunea de studio(dar asta e strict părerea mea, aștept și altele). Mi s-au părut foarte dinamici, asta din cate am putut vedea de la cei 1.60 ai mei și ultimele rânduri.

Mi-a rămas întipărit pe timpane ”RRRRRomania” cu vocea lui Yolandi. collage DSC_1564 DSC_1555

Cât despre outfiturile pe care le-am remarcat, am fost plăcut surprinsă. Multe combinații interesante, de inspirație boho, am fost dusă instant cu gândul la Coachella, care a devenit un fenomen fashion, nu doar unul muzical. Bineînțeles muzica ar trebui să rămână pe primul loc într-un astfel de context, dar nu cred că puțin bun gust vestimentar strică.

DSC_1552 DSC_1550 DSC_1531 DSC_1524 DSC_1554DSC_1558DSC_1557DSC_1562DSC_1533DSC_1528Priviri visătoare, leganare din șolduri pe piesa preferată, haine vaporoase, colorate, flori în păr sau pălării, mi se pare că fetele au un farmec aparte în cadrul unui festival și frumusețea devine mai mult o stare de spirit, nu ceva strict legat de fizic sau poate sunt doar eu îmbătată de atmosfera momentului.

Azi se anunță ploaie așa ca mă duc să îmi scot bocancii negri de la naftalină.

Dacă sunteți la Electric Castle, vă doresc distracție!

All you need is love, music and a cat!

 

Lasă un răspuns

