All of the lights

allofthelightsPe fereastra deschisă intră în sfârșit mirosul de vară, deși am avut parte de niște zile/săptămâni haotice, în sfârșit simt că pot încetini pentru a asimila ideea că una dintre perioadele mele preferate din an e aici în sfârșit.

Pentru unii agitația nu e nici pe departe gata: festivități, sesiune, licențe, știu că vă e greu (și mă simt bătrână zicând asta:))), dar mai e puțin până la libertate sau măcar ceva ce se aseamănă cu o formă de libertate.

Când jonglezi cu mai multe deodată, e foarte important să mai iei o pauză, să faci ceva ce te relaxează, sa petreci pur și simplu timp într-o companie plăcută.collagelightsNoi ne-am luat o pauză joi la HBO party. Party-ul a fost reușit (vin alb, oameni colorați, energie, veselie), dar cel mai important mi-am reamintit cât de frumos e Clujul (cu luminile, oamenii, clădirile și străzile lui), cât de frumoasă e Septimia, cât de mult îmi place să o îmbrac în haine făcute de mine, cât de mult îmi place când mă lasă să fac asta  și cât de mult îmi place să petrec timp cu ea, așa ca fetele.partyPeripețiile prin care am trecut joi seară și răsetele pe care le-am împărțit au fost demonstrația clară că după atâția ani încă facem echipă bună și că deși ne împărțim viețile cu perechile noastre nu ne putem lipsi de dragostea pe care ne-o purtăm una alteia. (două feluri de iubire diferite experimentate la nivele diferite, abele la fel de necesare).

collagedane

glowing lightsDSC_1502Și lăsând la o parte sentimentalismele putem vorbi puțin despre outfiturile noastre care au fost construite în jurul a două piese create de mine: fusta cu imprimeu floral vintage și cămașa din mătase cu buzunare aplicate, restul a venit de la sine.

Eu am mers pe un look girly and vintage și mi-am asortat fusta cu o bluză din dantelă (h&m), sandale cu șireturi(h&m) și o curea albastră

DSC_1621

DSC_1585Septimia a adoptat un look cu influențe masculine, cămașa din mătase cu croi drept făcând pereche cu pantaloni din stofă la dungă și tocuri stiletto.

DSC_1494DSC_1485DSC_1486DSC_1557DSC_1619
DSC_1505DSC_1508DSC_1567DSC_1511

 

Să aveți o săptămână minunată, ieșiți la un party, ieșiți la o plimbare, bucurați-vă de orașul în care locuiți, bucurați-vă de prietena/prietenul cel mai bun, beți o bere rece, îmbrățișați-vă pisica :))!

All you need is love, good friends and a cat!

Lasă un răspuns

