Ready!Set!Go! Să înceapă Târguțu Vintage

10269503_664732743593858_6925766232077010501_n

 

Sunt foarte fericită să vă anunț că în 17-18 mai, în cadrul festivalului Photo Romania va avea loc si Târguțu Vintage unde vom fi și noi.

Pe lângă hainele create de mine la standul nostru veți putea găsi și accesorii făcute de fetele de la Breakmade și bineînțeles picturi ale lui Geo (Ink.). În concluzie: avem de toate pentru a vă satisface gusturile, așa că vă așteptăm la o poveste începând de maine pe strada Andrei Șaguna(Canalul Morii).

Mic preview: una dintre fustele pe care le-am facut pentru târg și de care sunt foarte încântată, poate din cauză că îmi amintește foarte mult de uniforma liceului la care am fost elevă. Pe atunci nu suportam uniforma aceea, dar acum, după atâta timp, am constantat că oarecum îmi lipsește.

DSC_1405

DSC_1404 collageplaid skirt

 

Momentan la noi e dezastru și munca e în toi, aparent porcul se mai poate îngrășa și în ajun așa că vă las pentru moment.

Ne vedem mâine!

All you need is love and a cat!

collagereadysetgo

 

Lasă un răspuns

