Rose Garden Dreams

tumblr_static_original

Sunt o visătoare, am fost așa de când mă știu și nu aș schimba asta niciodată. A visa și a-ți lăsa imaginația liberă, mai ales în agitația în care trăim, poate fi cel mai ușor și sănătos mod de a nu pierde copilul din tine și de a nu te scufunda în monotonia blocurilor gri care ne înconjoară.

Nu spun că a fi visător nu are și părți proaste, cum ar fi să te trezești în mijlocul unei conversații, fără să fi auzit jumătate din ea și nu pentru că nu ar fi fost interesantă ci pentru că un simplu cuvânt ti-a creat un întreg scenariu undeva în mintea ta(cei care mă cunosc s-au obisnuit deja cu mine și îi apreciez pentru asta:)).

Imaginația sau inspirația, la mine cel puțin, se poate trezi de la o simplă culoare, o melodie, un gest, un miros, felul în care o rochie de mătase alunecă pe șolduri, felul în care prietena cea mai bună râde, felul în care mama îți vorbește, felul în care o pisică pășește sau cum iubitul te trezește dimineata. De la astfel de lucruri mărunte în minte mi se crează tot felul de asociații, idei, imagini, trăiri.

Îți poți găsi inspirația oriunde, trebuie doar să îți deschizi mintea.

Bineînțeles că un șir de astfel de asociații au stat la baza ultimei mele ”opere”, pe care doresc să o împart cu voi.

collagepinkpurse

Ploua și uitându-mă pe geam inevitabil am început să visez la soare, la soarele din Paris, apoi la grădinile palatului Luxembourg, la Versailles, la tea parties în aer liber, într-o grădină luxuriantă, cu ceainice în culori pastelate, macarons, Lana del Rey pe fundal, de preferat Bel Air și multe flori, mai ales mulți trandafiri albi și roz.

rose-garden-wallpapers

collageteapartycollageteaparty1

Vă imaginați dezamăgirea când ochii m-au adus înapoi la realitate în Clujul gri și ud.

Pe retină mi-au rămas totuși întipărite toate acele culori pastel și m-am decis să nu le pierd. Din coincidență acum câteva zile îmi cupărasem de la Cărturești vopsea acrilică albă și roz pentru a colora niște cutii din lemn, iar în fundul unui dulap aveam plicul perfect de piele care să mă ducă mai aproape de minunatele culori pe care le aveam în minte.

collagepursePlicul fusese al mamei, iar când eram mică obișnuiam să mă joc cu el visând la ziua când voi avea și eu unul. Înainte să mă mut la Cluj mi l-am însușit. I-am pus niște ținte, dar ”vârsta”  si-a lăsat amprenta. Nu m-am putut despărți de el, așa că stătea de multă vreme în dulap.

collagepink

L-am vopsit în degradeu de la alb la roz închis și deasupra am dat cu un strat de lac pentru mai multă rezistență și impermeabilitate(vă sfatuiesc ca în cazul în care nu folosiți vopsea specială pentru piele să folosiți neapărat lac deasupra).

DSC_1414

Ce modalitate mai bună de a testa rezistența vopselei/lacului decât o zi ploioasă(testul a fost trecut cu succes).

collagetea

Ar fi fost de preferat un outfit în nuanțe calde, dar am constat că nu dețin în garderobă piese în astfel de culori, așa că mi-am promis că voi remedia situația.

collage1

Vremea mohorâtă și străzile din Cluj nu se compară cu scenariul meu de vis, dar măcar de câte ori văd plicul îmi vine să zâmbesc.

Nu încetați să visați!

All you need is love, dreams and a cat!

Lasă un răspuns

