Sunshine on a rainy day. De la pantaloni la fustă

collageyelowPoate toți copacii înfloriți, verdele și ideea de renaștere și reinventare pe care primăvara ne-o inspiră m-a făcut să privesc spre teancul colorat de haine care zăcea pe un scaun. Acolo am zărit perechea cea galbenă de pantaloni lăsați în urmă de Oana înainte de a pleca în Japonia. 

collagegalben

M-au făcut imediat să mă gândesc la soarele care nu își făcea apariția nici astăzi și după care râvneam atât de mult.

Sunt certată cu galbenul și culorile aprinse de ceva vreme, dar cu tot sentimentul de înnoire , reinventare dat de primăvară, am zis de ce nu? 

collagegalben1

Nu știu de ce dar de prima dată când am văzut pantalonii, materialul și culoarea m-am gândit la o fustă sau o rochie așa că am prins în grabă foarfeca și ațele, iar în mai puțin de o oră(deși Oana mi-a lăsat mașina de cusut, încă mai cos de mână, obișnuința presupun…) am avut o fustă nouă.

Am descusut cusăturile interioare ale pantalonilor și am obținut inițial o fustă cu două crăpături lungi în față și în spate. După ce coaseți aceste crăpături nimeni nu va ști că noua voastră fustă a fost vreodată altceva decât noua voastră fustă [cu excepția mea, poate :)]

DSC_1313

Pentru că am fost atât de încântată de rezultat, l-am târât pe Geo afară din casă, nici măcar nu m-am obosit să mai calc fusta, mă gândeam doar că vreau să mă plimb sub propriul meu soare azi.

DSC_1316DSC_1319DSC_1331DSC_1336DSC_1315collagesmile DSC_1323[Cred că îmi place galbenul până la urmă]

Bucurați-va de weekend, nu lăsați vremea să vă strice cheful!

All you need is love and a cat!

 

Un gând despre „Sunshine on a rainy day. De la pantaloni la fustă

Lasă un răspuns

