2014 trend report – Cut out shoes

cutout

collagecutout1
cut-out download cut

 

Foarte rapid trendul a fost preluat și de branduri majore precum: Zara, Topshop sau H&M

cutout2 cutout1

 

Partea minunată este că aceste piese sunt foarte versatile putând fi purtate într-o mulțime de combinații, de la blugi la pantaloni de stofă sau rochie. Trebuie doar să găsim modelul potrivit stilului nostru. 

Nu va fi ușor să ne decidem la o perche având în vedere că ni se oferă atât de multe variante, dar nu zice nimeni că trebuie să ne limitam doar la o singura pereche, nu?

Poate o pereche de sandale cu șireturi (Zara) pentru serile de vară ce vor urma și pentru rochia aia neagră din chiffon și după aceea poate și o pereche de botine cu toc gros perfecte cu boyfriend jeans și o cămașă crem, largă.

Eu una deja mi-am început wishlist-ul pentru sezonul de vară. Voi?

DSC_1064

Deși ultima mea achiziție au fost botinele H&M decupate, care sunt perfecte pentru ținute casual, lejere, potrivite pentru job/școală, preferații mei rămân bocancii lăcuiți(tot H&M), care pe lângă faptul că sunt foarte comozi, mă ajută să câștig câțiva cm(eu fiind foarte mică de înălțime).

collageblogDSC_1111DSC_1095DSC_1117
DSC_1121 DSC_1047

All you need is love and a cat (and maybe a new pair of shoes :D)!

DSC_1140

2 gânduri despre „2014 trend report – Cut out shoes

Lasă un răspuns

