De la fusta la top?

Nu este un secret că sunt a fană a refolosirii hainelor, e cea mai bună metodă de a avea haine noi tot timpul fără a-ți face o gaură în buget. O altă variantă pentru a nu-ți cheltui salariul sau bursa pe haine overpriced sunt desigur secondurile unde zac comorile ascunse ale fashionului, doar trebuie să și să le cauți :))

Acum ceva timp am găsit într-un second fusta de mai jos, m-a atras în primul rând imprimeul și materialul din care era făcută. Desigur nu aveam cum să o port așa cum era, în primul rând din cauza mărimii(XL), dar și al stilului, însă am decis să o iau oricum fiind convinsă că voi reuși să fac ceva cu ea, fie că aveam să o scurtez/strâmtez, fie că aveam să o desfac și să folosesc materialul la altceva.

Ajunsă acasă am așezat-o pe pat și în timp ce mă uitam cum lumina cădea peste textura materialului și trăgeam dintr-o țigară, mi-a venit ideea.

collagecollage2DSC_0907

collage3

După fixarea pliurilor e timpul să vă hotărâți asupra lungimii. Puteți opta pentru o rochiță, mai ales dacă fusta inițială a fost lungă sau puteți să o tăiați pentru a obține un top, cum am făcut eu. Sau desiur puteți purta noua creație ca rochie o vreme după care o puteți transforma într-un top 🙂

După ce ați terminat cu tăieturile nu mai aveți decât să faceți tivul, partea cea mai plictisitoare din tot procesul, dacă mă întrebați pe mine.

DSC_0904

Însă după tiv urmează și partea cea mai bună și anume etalarea noii tale creații!

collagetop1DSC_0945DSC_0943DSC_0962DSC_0932 DSC_0920 DSC_0919collagetop2 DSC_0916

DSC_0955

All you need is love and a cat!

Lasă un răspuns

