Cats have taken over fashion

If you’re a crazy cat lady just like me, H&M is the place to shop!

IMG_6242

Dacă îți plac pisicile și fashionul, H&M e locul ideal unde îți poți găsi outfitul perfect. De la bluze, tricouri, fuste și rochițe cu multe pisici la preferatele mele, căciulile cu urechi de pisică.

IMG_6240

Majoritatea pieselor semnate H&M sunt versatile, prin urmare este foarte ușor să le adaptezi la propriul stil și să le combini cu ce ai deja în dulap.  La toate acestea se adaugă și prețurile accesibile bugetului de student sau salariat cu minimul pe economie :)).

IMG_6232

IMG_6238

Ultima mea achiziție este rochia neagră de mai sus, de care m-am îndrăgostit de când am văzut-o pentru prima dată. Lucrul minunat la ea (în afară de multitudinea de pisici, evident) este că o poți purta atât într-un context elegant, alături de o pereche de platforme și un colier statement, cât și într-un context casual, cu bocanci și o jacketa parka.

IMG_6243Desigur eu am mers pe varianta cu bocancii și pentru că vremea de afară nu ne mai permite să ieșim fără ciorapi și pentru că am simțit că rochia merită o completare specială, am făcut perechea asta de colanți.

Nu a durat decât vreo 15 minute. Ai nevoie de o pereche de colanti simpli și o foarfecă. Aplici două tăieturi drepte, lăsând pe mijloc o fâșie de material. Când se vor întinde pe picior, tăieturile automat se vor lărgi și vor crea iluzia de jartieră. Pentru ca materialul să nu se destrame, marginile se pot arde sau se poate face un tiv, dacă nu ești în criză de timp.

Înainte să începi să tai, recomand să îmbraci colanții și să marchezi cu o bucată de cretă lungimea pe care vrei să o aibă tăieturile, astfel nu vei tăia nici prea mult nici prea puțin.

Experimentează cu diverse tăieturi, nu trebuie să te limitezi la ceva simplu. Poți tăia, de exemplu, de jur împrejur, nu doar în față cum am făcut eu.

IMG_6239

 

All you need is love…and lots of cats!

Lasă un răspuns

