Into the Wild – DIY animal print shorts

Pentru că e așa de urât afară m-am gândit să vin cu o propunere pentru a vă ocupa timpul.

V-am arătat zilele trecute pe facebook pantalonii aceștia, care mie mi-au placut atât de mult încât a  fost nevoie să fac și eu o pereche.

il_570xN.451702732_1cmy

Mă declar mulțumită de rezultatul final și prin urmare vă lansez și vouă provocarea de a vă face propriul model.

Aveți nevoie doar de o pereche de pantaloni scurți, o pensulă, vopsea acrilică (Cărturești – 13 Ron) și ținte.

IMG_5899 IMG_5900

După ce v-ați pregătit materialele și spațiul de lucru nu vă rămâne decât să treceți la treabă.

Aplicați cu ajutorul pensulei vopseaua pe pantaloni.

IMG_5902 IMG_5901

Desigur modelul pe care îl pictați poate fi de orice fel, nu doar animal print. Folosiți-vă imaginația!

La final aplicați țintele și apoi lăsați vopseaua să se usuce.

E o modalitate rapidă și ieftină de a obține o pereche nouă de pantaloni.

IMG_5999 IMG_5980

 

Eu i-am făcut cu gândul la Vamă și cred că îmi vor aminti de nopțile pe plajă de fiecare dată când îi voi îmbrăca, asta dacă vremea îmi va permite să îi mai port.

IMG_5979

 

All you need is love and a cat!

Lasă un răspuns

