Summer Daze

DSC_0006

August. Gustoasă lună, într-adevăr. Soare mult, miros de asfalt încins și… acasă. Da, sunt acasă deja de o vreme și, mai nou, m-a lovit o nostalgie ce mi-a adus aminte într-un mod poetic de nopțile pierdute pe deal oftând după fiecare stea picată, de frica de ce-o să zică ai mei când mă întorc acasă cu mult peste ora admisă. Nu este mult timp de când am pierdut șirul acestor  veri, dar simt că le-am lăsat undeva departe…

Ca să vă ofer un reper spațial just și cât de cât imaginabil, casa mea este în orașul Drăgășani, din județul  Vîlcea, în zona de dealuri străjuite de rânduri întregi de vii și de dragul Olt. Asta-i tot ce mi-a rămas într-un colț al creierului despre acasă… asta și mirsoul teilor în mai.

Și ca să dovedesc că nu am stat chiar degeaba toată vacanța (care până acum nu este grosolană), v-am pregătit un mini-shooting cu ceva, ceva ce am mai confecționat. Tema de bază este și aici nostalgia, întrucât următoarele piese de care vă voi povesti sunt bucăți de poveste de la străbunica mea.

Este vorba de 2 baticuri vechi de ani de zile, uitate într-un șifonier plin cu naftalină al bunicii mele. Cum îmi place să scout-uiesc și tot timpul primesc cu bucurie provocarea de a găsi comori, mi-am înfipt mâinile dibace în necunoscutul acela, de unde din păcate n-am scos niciun narnian. Iată ce a ieșit:

DSC_0068                                                                                 DSC_0074

O rochiță vaporoasă, jucăușă, ce merge excelent și cu o curea încinsă în talie. Materialul roz este o pânză simpluță, fără pretenții. Și ca să ofer în continuare argumente pro scotocitului prin „vechituri”, am găsit prin bijoux-rile bunicii un colier tare drăguț, căruia i-am atribuit rolul de head accessory.

DSC_0086

    Fairy-like dress- 50 Ron         

                DSC_0096

Cel de-al doilea batic găsit a fost transformat într-un mini poncho. Cel mai mult îmi place că este de inspirație slavă, și nu este nicio coincidență, întrucât a fost adus la vremea lui din Rep. Moldova.

DSC_0037

                                                                                                 DSC_0039

Culoare, culoare câtă se poate!

DSC_0048

DSC_0050  Basarabian poncho- 30 Ron

Mai mult, am fost de curând la o raită prin magazinele și-am găsit o cămașă tare faină, pe care era musai să o modific, să-i adaug un „ceva”…         DSC_0003DSC_0008

DSC_0011

DSC_0029

And yes, ați văzut bine, cele două piese de dinainte sunt de vânzare 😀 Încercăm să intrăm în pâine. If you have any requests, don’t hesitate to e-mail me: mauvepants13@hotmail.com

Până atunci, vă urez un rest de august fabulos și haios!

DSC_0079

And remember: all you need is love… and a good book!

Lasă un răspuns

