Concert Ramones în Cluj (pentru că asta s-a întâmplat de fapt în 20 iulie)

După o dimineață în care Snuff mi-a stricat placa de păr și vecinii ascultau house, ne-am luat tricourile cu Ramones(așa ca să se știe pentru ce mergem acolo) și  am ajuns pe la ora 3 și ceva pe Valea Gârbăului. Atmosfera care am gasit-o acolo a fost, ca să îl citez pe Geo, aceea de „Zilele Aiudului”, dar putea fi la fel de bine orice alt târg dintr-o comună x, unde se bea bere, se mănâncă mici, lumea e in șlapi, pantaloni scurți și ocazional cu burta și chelie.

După o bere și încă o bere (fără mici, să ne înțelegem:)) și aproape jumate pachet de țigări, am trecut pe la Gambrinus stage, care a mai salvat atmosfera (Scars of  a Story, a meritat în mod deosebit), după, puțin Subscribe (băieții ăștia au o energie în ei, aș putea zice supranaturală).

De la 7 jumate – Coma, noi nu suntem fani, dar doream să ne asigurăm un loc bun pentru următorul concert, care a fost de altfel și scopul deplasării noastre.

Am început să ne moleșim și să devenim nerăbdători în același timp odată cu minutele care se scurgeau prea încet.

Pe la vreo 8 jumate, 9 fără ceva au început să răsară încetul cu încetul alți oameni cu tricouri asemănătoare cu ale noastre, soarele își pierduse din intensitate, pe scenă se făceau ultimele pregătiri, în public se țipa deja „Hey!Ho!Lets Go!” și o dată cu toate astea am prins și noi energie.

Ajunge să spun că a fost mult prea scurt și totuși suficient de lung încât să mă impresioneze. În ora aceea nu a mai contat nici cât de jalnică mi se părea peninsula, nici că Snuff mi-a stricat placa de păr, nici că a doua zi trebuia să muncesc, conta doar ceea ce se afla în fața mea.

Piesă după piesă m-am reîndrăgostit de Ramones și m-am bucurat că am putut lăsa în urmă dezaprobarea față de noua Peninsula și m-am lăsat convinsă să merg.

Respect pentru domnii, la 50 de ani, din primul rând, pe a căror față se vedea plăcerea pe care o simțeau (unul dintre ei având și tricoul de rigoare).

peninsula12

Pustiu și sec, așa aș caracteriza Peninsula. Mulți s-au luat de mine când am zis că va fi aiurea spunând că nu am de unde să știu, ei bine, am mers, am văzut și m-am convins că aveam dreptate. Peninsula a murit.

peninsula13Noroc cu Gambrinus, care ne-a mai desmorțit.

peninsula3Scars of a Story, dacă nu știați de ei, vi-i recomand.

peninsula5

peninsula8Subscribe

peninsula6Povești nemuritoare.

peninsula10

peninsula11Hardcoreală până în sânge.

peninsula16Până și gândacului de la Rosal i-a plăcut la Gambrinus Stage.

peninsula17

peninsula14

peninsula18

peninsula4

peninsula19

peninsula

peninsula0Omorând timp până la momentul așteptat.

peninsula9

Uniforma serii : tricourile cu Ramones. F**king awesome!

peninsula2

Pentru că eram prea ocupată să dau din cap nu am făcut doar o poza reușită și și în asta am ratat esențialul, pe Marky Ramones. Euforia momentului, ce să-i faci.

Primul an fără nebunele mele (Septimia, Cri, Lia) . Să știți că v-am simțit lipsa, trebuie să recuperăm cumva, știți cum zic?

Geo, mersi că m-ai făcut să îmi deplasez fundul până acolo, ai avut dreptate când ai zis că va fi meseriaș.

All you need is love and a cat!

Lasă un răspuns

