Mesele vesele-când nu-ţi mai place puiul de la cantină-

Am fost acum câteva zile să mâncăm la „Mesele vesele”, un local drăguţ de pe Moţilor, aproape de primărie.

Primul meniu

Ciorbă de cartofi cu afumătură

Rendez-vous de pui şi cus-cus

Somloi

La al doilea am ales eu supă de linte şi am păstrat restul meniului. La supă/ciorbă am primit şi ardei iuţi, combinaţi cu gogonele dulci murate. Amândoi am fost foarte mulţumiţi atât de gust şi cantitate, cât şi calitate.

Felul principal era de fapt ficat, aripioară şi pulpă de pui la cuptor, cu sos, iar garnitura cus-cus. Era cam nesărat, dar mai bine aşa decât prea sărat: nu prea mai ai cum să repari aşa ceva. Asezonat cu salată de castraveţi, a fost o masă copioasă ca la mama acasă.

Somloi a fost propunere, dar mi-a plăcut, deşi a trebuit să aleg stafidele: eu mănânc stafide doar simple, nu combinate cu brânză dulce sau ciocolată.

O cafea pe terasă sau o bere pentru sete.

Per total, nu e deloc luxuriant localul, dar am fost serviţi cu amabilitate, zâmbet, cu o mâncare gustoasă, caldă şi consistentă. Iar nota de plată nici nu s-a apropiat de  un singur fel servit într-un local care ridică pretenţii, fără a oferi standarde.

Recomand localul atât celor mai puţin dotaţi financiar, cât şi studenţilor prea leneşi să gătească, care s-au săturat de pieptul de pui la grătar/şniţel de la cantina din Haşdeu.

Servesc meniurile de prânz între 11 şi 16. Mai multe detalii pe http://www.meselevesele.ro .

Lasă un răspuns

