That skirt

M-am întâlnit ieri cu Septimia și inevitabil la un moment dat a venit vorba de haine, mai precis a venit vorba de fustele/rochițele lungi care sunt foarte în voga momentan și după care suntem topite și noi.

Ei i se puse pata pe un anumit model, o fustă lungă, cu talie înaltă,  dintr-un material vaporos, transparent, care să cadă în valuri atunci când pășești. Genul de fustă romantică, perfectă pentru o plimbare în parc într-o seară de vară, la care să îi poți adăuga o pălărie și o pereche de sandale și să întorci privirile.

După descrieri și scenarii, în care piesa principală era această fustă, mi-a lansat provocarea să fac și eu una care să întrunească toate cerințele. Evident am fost foarte încântată de idee, am căutat împreună materialele potrivite, iar când am ajuns acasă m-am pus pe treabă.

Pentru că mașina mea de cusut încă e în reparații, a trebuit să o cos de mână, dar pentru că modelul e simplu am terminat-o în timp record. Acesta e rezultatul:

IMG_5697 IMG_5714 IMG_5698

IMG_5699 IMG_5706 IMG_5705

IMG_5708

Modele asemănătoare găsiți în multe magazine, dar partea bună la toată treaba asta este că am ieșit cam la un sfert din prețul de magazin, ceea ce demonstrează din nou faptul că dăm banii pe brand, nu pe haină în sine.

Prin urmare sfatul meu e : dacă vă pricepeți la cusut sau aveți prietene care se pricep, investiți în materiale și veți avea cu siguranță o mare satisfacție când veți purta ceva facut special pentru voi, exact după măsura și cerințele voastre.(la toate astea se adaugă și economiile enorme pe care le veți face)

All you need is love…and a cat!

2 gânduri despre „That skirt

  1. de ce nu faci tutoriale? you’re good. e cam self explanatory, dar sunt lucruri de baza care multi nu le stiu, pliuri, masurarea, elasticul. in tutoriale poti pune si niste preturi aproximative, ca sa iasa comparatia cu ce-i in magazin. doar o sugestie.:)

    • M-am gandit si eu la asta si initial in primele post-uri am mers mai mult pe partea de tutoriale, dar in ultima perioada, presata de timp sau din lene, nu am mai elaborat post-urile.
      Astept sa treaca sesiunea si vom avea timp sa ne ocupam mai mult de blog.
      Intr-adevar ce ai sugerat tu ar fi mult mai educativ pentru cititoare, deci cu siguranta voi aduce si tutoriale de genul pe viitor.
      Multumesc pentru sugestie! 🙂

Lasă un răspuns

