Think before you buy!

Ne plac hainele, pentru că așa suntem noi fetele. Fie că avem un stil mai elegant, fie că avem unul mai lejer, fie că ascultăm punk-rock, fie că ascultăm indie, avem dulapul plin. Unele piese vestimentare stau bine îngropate în străfundurile dulapului, probabil fiind sortite la a nu mai fi purtate vreodată, însă nu putem renunța la ele.

Mi se pare că atunci când îți alegi o haină, ar trebui să te gândești unde și cum ai putea-o purta, dacă ai cu ce să o asortezi, dacă e suficient de versatilă încât să poată fi purtată în mai multe contexte. Asta pentru a evita să te alegi cu o groază de piese uitate prin nu știu ce sertar, pe care ai mai vrea să le porți dar nu mai ai unde.

Desigur că de cele mai multe ori suntem prinse în febra cumpărăturilor și ne luăm orice ne face cu ochiul, fără să ne gândim pe termen lung. Nu spun că e greșit să îți iei lucrurile care îți plac, ba mai mult cumpărăturile spontane și ”nebune” te pot determina să încerci lucruri și combinații noi.

Dar sunt sigură că ați trăit și voi momentul când ați deschis dulapul suprapopulat și ați regretat vreo câteva alegeri, ba mai mult ați constatat că deși sunt multe, tot nu aveți cu ce vă îmbrăca.

Părerea mea este că ar trebui să gândim înainte să cumpărăm sau cel puțin să încercăm să facem asta.

Metoda cea mai simplă este să filtrezi hainele prin stilul tău. Se potrivește cu tine? Se potrivește cu restul hainelor din garderoba ta? Îți mai și place mult?Da? Ia-o acasă.

Și filtrul cel mai drastic, pentru a ne tempera dorințele, filtru la care apelăm cu Septimia când scăpăm de sub control: Ai nevoie de piesa asta?Chiar ai nevoie de ea? Nu? atunci pune-o jos și îndepărteazăte de raft! Credeți-mă asta ajută foarte mult bugetul de student. Totuși metoda asta funcționează mai bine în doi, pentru că dacă ești singură sigur o să găsești argumente pentru care trebuie să cumperi.

IMG_5667

Acesta este outfitul meu pentru festivitate. Nu a fost foarte formal, pentru că nu mă simt confortabil în haine elegante. În plus, aveam ore întregi de stat în picioare și sub roba aia oricum nu se vedea nimic, așa că nu avea rost să mă chinui degeaba.

IMG_5678

După cum am menționat și în post-ul anterior, ținuta a fost construită în jurul în jurul bluziței din dantelă, de care m-am îndrăgostit instant.

IMG_5679

IMG_5662

Mama a avut dreptate, când îmbraci ceva simți din prima dacă e potrivit pentru tine sau nu. Și deși probabil ar fi preferat să mă vadă în rochiță, a fost un consiler fashion bun și mi-a aprobat alegerea.

IMG_5671

Seara la party toca a fost înlocuită cu o pălărie, iar sandalele cu teniși. Deci românește vorbind, m-am scos.

Pentru cele care încă sunteți în căutare de haine pentru festivitate/banchet H&M este un loc draguț și accesibil de unde să începeți.

Sfatul meu este să nu vă lăsați influențate de tendințe sau de alegerile celorlalte colege, lăsați-vă influențate de ce vă face pe voi să vă simțiți și să arătați bine!

All you need is love and a cat!

Lasă un răspuns

