Oficial gata cu GT, neoficial…rămâne de văzut

După scandaluri pe grupul facultății cu privire la colaje, poze, diplome, firme de organizare, ieri am încheiat(oficial) trei ani de Geografia Turismului.

Dacă ar fi să caracterizez festivitatea aș folosi probabil cuvintele ”haos” și ”înghesuială” acestea venind la pachet cu căldura desigur, deci nu am dezamăgit, așa început, așa final. 200 de stundenți adunați pe o scenă mică, foindu-se de pe un picior pe altul, câte unul mai făcând cu mâna la cineva din public.

Am pășit în sală chiar în spatele Cristinei. Împărțim festivități încă de la grădiniță și ne-a izbit pe amândouă gândul că asta e probabil ultima pe care o vom împărți.

Deși mi se părea irelevantă și fără rost această festivitate, atunci când privești în sală și îți zărești într-un colț  părinții privindu-te, lăsându-te să înțelegi că sunt mândri de tine, atunci când în fundul sălii îți vezi nebunii, care deja fac mișto de cum arăți cu toca aia pe cap și te fac să zâmbești doar prin prezența lor, toată treaba capătă un oarecare sens.

Și așa după ce discursurile au fost deja uitate, toca a fost aruncată și am reușit să nu ne împiedicăm pe scenă, mie mi-a rămas în minte ochii albaștrii ai mamei, care mă priveau. Știe ea că nu ne-am omorât cu școală la geogra, dar felul în care mă privea m-a făcut să cred că am realizat ceva, deși nu sunt nici la jumătatea drumului.

IMG_5640

IMG_5638

Nebunii ăștia doi,v-am vaut fețele acolo în spate și instant am început să râdem. Știm că nu vă plac festivitățile mai mult decât nouă, dar a fost fain să vă zărim acolo.

913669_514465988615395_1790683482_o

180204_497203707012712_1197049506_n 462600_619454188084286_820548082_o936890_497203687012714_758406911_n 966294_514466025282058_819153304_o

Ne-am făcut veacul împreună și la cursuri și la examene și la bere moca, trebuia să ne și pozăm.

IMG_5641Și asta mică vrea să fie absolventă.

Peste banchet am sărit și ne-am făcut propria noastră petrecere, care a fost mai mult decât bestială.

Cât despre ținute, nu ne-am chinuit prea mult nici cu ele și ne-am decis să fim practice. Cristina a purtat o rochiță neagră(new yorker) pentru că s-a decis că pe viitor poate să-i adauge o geacă de piele și o pereche de bocanci și nu v-a știi nimeni că a fost rochița de festivitate(în afară de noi desigur). Iar eu am decis să sparg gașca și să port pantaloni(h&m) la care am adăugat o bluză din dantela(tot h&m) și sandale(new yorker), mergând tot pe principiul că o pereche de teniși pe viitor se vor potrivi perfect cu pantalonii. Plus bluzița aia mi-a făcut cu ochiul de când am intrat în magazin și trebuia să o iau acasă, așa că restul au fost alese în funcție de ea. Poate facem un post și cu ținutele noastre.

Până atunci, all you need is love and a cat!

2 gânduri despre „Oficial gata cu GT, neoficial…rămâne de văzut

  1. Organizarea a lasat mult de dorit, caldura mare, ingramadeala, haos, sonorizare proasta…dar a meritat, pentru parinti si familii a meritat. Probabil nu intelegem noi inca dar pentru dansii a fost mult mai mare bucuria sa ne vada pe acea scena, ca absolventi. Dar intr-o zi vom intelege, cand va veni randul copiilor nostri sa ajunga absolventi.

    P.S. „mandri” cu un singur i la final.

    • eu initial nu doream sa particip la festivitate, dar cum ai zis si tu, e ceva ce facem pentru ei si in acest mod s-a putut indura mai cu spor toata nebunia de sambata. Nu ma indoiesc ca vom intelege la un moment dat de ce e important.

      P.S. Mersi, am corectat 🙂

Lasă un răspuns

