China Blue- China de Romania- restaurant Tirgu Mures

Stiu ca lumea asteapta o recenzie a vacantei din Vama, de parca asa ceva se poate rezuma. Dar nu azi.

Cei care ma cunosc stiu ca sunt o impatimita a mancarii exotice. In liceu, la indemnul unei prietene, am incercat spaghetele cu sos picant de la China Blue, restaurantul chinezesc din Tirgu Mures, Intre timp s-a mai deschis un un fast food, cu mancare bunicica (cel de langa p-ta Bulgarilor) si unul care s-a si inchis (in centru, vis-a-vis de Catedrala Mare). Revenind, mi-au placut atat de mult, ca facusem un obicei din a merge cel putin o data pe luna acolo. Am mancat pentru prima oara sushi si am fost dezamgita total, dar erau cateva feluri pe care le savuram.

Nu ajung foarte des in orasul de bastina, dar saptamana aceasta au avut onoarea de a ma avea client. Am intrat in local pe la 11 si ceva si am asteptat cel putin un sfert de ora pana a venit ospatarita, desi eram singurii clienti. Motivatia a fost ca, desi usa era deschisa, ei inca faceau curat si practic, nu serveau inca. Trecem peste acest moment si comandam. Aperitivul a fost bun, chiar daca tare uleiosi erau coltunasii aia.

Momentul de glorie a fost insa orezul cu pui si curry, care era rece, vechi si atat de uscat, incat te zgaria cand il mancai. De cantitatea infima de pui nici nu mai spun nimic, daca atunci cand am remarcat ca „orezul e de ieri”, n-am fost contrazisa.

Admit ca mi s-a spus ca as fi fost servita cu o alta portie, daca anuntam mai repede. Poate as fi anuntat, daca venea sa verifice cat sunt de multumita de mancare si nu doar la momentul debarasarii, cand oricum numai pofta de mancare nu mai aveam. I-am trimis portia bucatarului si i-am recomandat sa-si manance propria arta. Daca aluneca o portie intreaga, ii faceam eu cinste.

La masa de alaturi s-a asezat un cuplu, venit pentru prima data, Daca asta le-au servit si lor, ma indoiesc ca vor reveni.

Cat despre dezamagirea legata de sushi, peste ani am aflat si de ce: NU se mananca fara sos de soia. Da, ala pe care il serviti la paste si orez, dar care lipsea la sushi. Cand am avut ocazia sa incerc din nou, amintirea m-a facut foarte refractara, dar dupa ce am mancat, am realizat ca de fapt nu mai mancasem niciodata sushi.

Nici servirea nu m-a impresionat, ceea ce ma face sa cred ca ospatarii n-au inteles ca locul de munca le impune sa fie amabili, asa cum ii impune femeii de serviciu sa-ti spele toaleta. (nu-ti place cand mergi la baie si petele de ieri sunt tot acolo, asa-i?) Nu blamez ospatarita pentru toate neplacerile, ca nu ea mi-a gatit, dar stiu ca se poate mai bine si cu mai mult interes, mancarea aia care face rusine restaurantului nu-mi mai ajungea mie pe masa.

( Probabil voi incepe sa fac si poze. In situatia asta, uscaciunea orezului v-ar fi facut sete.)

2 gânduri despre „China Blue- China de Romania- restaurant Tirgu Mures

  1. Coltunasii erau un amestec intre „innecat in ulei” si totusi…oarecum uscati. Orezul….orezul…orezul… mai uscat decat coltunasii. Ceea ce vroia a fi pui era, de fapt, carnea ce ramane pe os dupa ce dezosezi un piept de pui.
    Nu mi’s pretentioasa la mancare…pe cuvant…dar nu imi da orez de 2 zile incalzit la microunde si coltunasi uleioso-fainosi. In schimb, mi’s pretentioasa la servire..am facut oarece cursuri de protocol si stiu si cum ar trebui sa tii servetul pe mana si cat de lung sa fie…sa nu mai vorbim de cum te prezinti la masa, cand, cum ar trebui sa saluti, cum imi pui farfuria pe masa, din ce parte imi pui bautura sau mancarea si asa mai departe.
    Imi era drag locul…mai demult.

  2. Buna ziua , sunt managerul si patronul restaurantului China Blue . Imi pare nespus de rau pentru ce s-a intamplat , daca imi puteti spune va rog ziua in care ati fost la restaurant si in ce sala ati fost servita .Voi lua masuri pentru ce s-a intamplat si va asteptam data viitoare sa serviti din partea noastra o masa delicioasa. Va rog sa imi trimiteti un mail pe adresa data cand mai vizitati Targu-mures.

Lasă un răspuns

