Sunshine everyday

Primăvara a venit(sperăm că de data asta e aici să rămână), vacanța e aproape și sper că și voi sunteți la fel de entuziasmați ca noi.

Am lucrat din greu zilele astea pentru a termina ultimele piese din mini colecția de hăinuțe pe care o să v-o aducem în curând aici pe blog. Suntem destul de mulțumite de rezultate până acum. Mai avem de făcut unele retușuri și suntem gata de acțiune.

Putem spune că a început numărătoarea inversă până la Vamă. Avem o dublă misune oarecum, să ne distrăm așa puțin înainte de sesiune(evident) și să pozăm hainele și accesoriile la care am lucrat cu Oana și Cristina în ultima vreme. Mini colecția asta a devenit copilul nostru dragălaș pe care îl vedem cum crește pe zi ce trece.

Ne-am inspirat foarte mult din stilul boho chic, care, mie personal, mi se pare ca merge mână în mână cu tot ce înseamnă vară, plajă și festivaluri. Am folosit materiale colorate, vaporoase, ușoare, cu multe printuri, perfecte pentru căldura care va veni.

Vă dau un sneak-peak cu ultimele două piese pe care le-am făcut (nu mă pârâți:))), ca să vă puteți face o idee.

IMG_5192

IMG_5193

IMG_5149

P.S.Mulțumesc Septimia și Geo pentru susținerea morală și că mă suportați în perioada asta în care mă agit ca un pepsi, promit să mă calmez după ce trece nebunia.

Vouă vă doresc să vă bucurați de primăvară și de soare.

All you need is love…and a cat!

Un gând despre „Sunshine everyday

Lasă un răspuns

