Tribal refashioned jeans and updates

Deși primăvara insistă să se lase așteptată, noi am decis să nu o lăsăm să ne descurajeze, mai ales când mai este atât de puțin timp până când ne facem bagajele pentru Vamă!

Am lucrat de zor în ultima perioadă pentru mini proiectul cu Oana și în curând o să vă putem prezenta câteva din creațiile noastre, pe care o să le și punem la vânzare aici pe blog. Cri ne ajută pe partea de accesorii și suntem convinse că o să iasă ceva frumos, dar până la urmă voi decideți dacă eforturile noastre au fost suficiente sau nu.

Până una alta, la Cluj a fost o zi frumoasă, innorată, dar frumoasă și eu am profitat de ocazie ca să scot la plimbare ultima ”meștereală”.

Pantalonii de mai jos i-a găsit Septimia la un S-H, problema lor era că aveau niste pete de decolorant pe ei. Totuși amândouă am fost de acord că arată prea bine ca să fie lăsați acolo așa că ne-am decis să îi salvăm și să vedem ce iese.

Și a ieșit ceva mai smecher decât mă așteptam.

Am folosit vopsea acrilică(ocru) pentru a desena modelele tribale în dreptul petelor astfel încât ele au fost mascate în totalitate și noi ne-am ales cu o pereche nouă de pantaloni.

P1020705

P1020722

P1020708

P1020730

P1020732

All you need is love…and a cat!

Un gând despre „Tribal refashioned jeans and updates

Lasă un răspuns

