Recenzie CTC ( Euphoria Music Hall, 28 martie, Cluj)

– Poze nu am, că sunt teribilă ca fotograf. În sensul cu minus.-

Tic-tac, te-aş opri, tic-tac n-ai cum…

Am stat într-o seară şi am citit tot ce mi-a căzut sub click-uri despre CTC. Sunt atât de multe lucruri pe care nu le ştiam şi care stau la baza a ceea ce cunoaştem noi, după atâţia ani, drept CTC. Nu plictisesc cu detalii despre cum s-a format trupa sau cum îi cheamă pe băieţi. Google e unchiul bun.

S-au lăsat aşteptaţi doar cât să nu înceapă să plece lumea. Un mix scurt de la VD, cu Dj Sauce asistent de bere. Plus o sală aruncată în aer când pe scenă au venit cu arcuri în picioare băieţii. Al doilea concert CTC, nu le compar, locaţia şi publicul au fost diferite. Nişte „Linii de tramvai„, poate „Genţi de bani”,un „ Interzis nefumatorilor„, o invitaţie la „Shaorma„, numai şi numai să ne poată spune cum „Sar căţele„. Oamenii au fost nebuni, am vânătăi pe genunchii de la bestiile din spate.

Au îmbinat frumos piesele. Mai „Fugi„, mai aprinde-ţi o ţigară şi ascultă „Muzică„, mai categorizează Dobrescu prin „ Oameni ca mine„. Lung playlist, dar mai ales bun. Credeam că s-au distrat mai mult data trecută, până l-am văzut pe Doc la baie cu „toate femeile” care „m-au băgat la colţ. Da’-mi place”.

Dobrescu a mixat în Gazetă după concert. Publicul i-a cam pus beţe în roate cu bisurile, că era deja în întârziere. Lume mai bună acolo, recunosc. Cunoscători, nu adunături. A mixat cu atâta plăcere, ai fi vrut să stai doar să te uiţi la el.

Dar de cine n-am pomenit? De le petit Sauce, cel mai nou membru al găştii de nebuni. Evoluţie frumoasă de la party-urile clasice din MS (pentru cunoscători). Oarecum, se prezenta potenţialul încă de pe atunci. Tot respectul, Toma!

Deliric? El cu femeile. Mă rog, femeile cu el. Dar e bine şi aşa. Porci pe tricouri, pe hanorace, pe căciuli. Şi-a susţinut frumos pledoaria cu „Fraiere„, fiecare să înţeleagă ce poate. Ne-a redus pe toţi la infinit cu „Ambrozie„, ca pe nişte coli transformate-n evantai şi care nu vor mai fi fără cute niciodată.

Un bis frumos curat. Cu muzică, scrisă oricum.
P.S. Oldschool în Winamp, în deschidere. Bună alegere.

P.S, o.2. Planet H, noi te-am simţit acolo, mai ales când i-am călcat pe toţi dansând pe „Fugi„.

Un gând despre „Recenzie CTC ( Euphoria Music Hall, 28 martie, Cluj)

Lasă un răspuns

