Omnipass ori ba?

Toate cele de mai jos vin din partea unui student frustrat. Pentru că atunci când faci bani pe spatele meu, îmi vreau și eu partea, fie ea și sub formă de ” vouchere- minune”.

Am citit recent un articol vechi despre presupusele scandaluri dintre Omnipass și StudCard. Mi-am zis că pe mine nu mă prea privește rivalitatea asta, eu le am pe amândouă. Până când a venit concertul CTC.

Mi-am făcut StudCard doar în anul II. Am plătit pentru el, dar mi-am primit carnețelul cu vouchere la 2 zile, ceea ce mi-a permis să le folosesc și să nu-mi pară rău după taxă.

Omnipass mi-am făcut undeva prin noiembrie, parcă. De 2 ori am fost după vouchere, de fiecare dată pentru un concert. A două oară mi-era mie rușine deja, deși era dreptul meu. Mi-au zis să aștept că se vor afișa pe net, să verific site-ul. L-am verificat, au apărut. Și ghici ce? Eu tot nu le-am putut folosi și am plătit biletul ca tot omul, nu ca studentul care are Omnipass. Nu a fost mare diferența, dar am simțit-o la celelalte concerte. În plus, chiar dacă e doar 5 lei, cu ăia beau o bere, îmi plătesc partea mea la taxi sau îi țin pentru următorul.

Revin la promisiuni. Până în momentul ăsta, am putut beneficia de tot ce mi-a „promis” StudCardul, iar cu Omnipass mi-am făcut minunea de card care are reducere de 10 % la Cărturești, iar eu beneficiez deja de 30 %. Deci nu mă ajută. Am făcut plăți cu BT, o să-mi intre bursa pe el, dar aș fi putut opta pentru un card bancar și fără Omnipass.
Nu mă interesează implicaţiile politice ascunse sau maşinaţiile financiare, doar faptul că nu m-am putut folosi de unul din cardurile studenţeşti datorită proastei organizări şi probabil a implicaţiei superficiale.

Pe scurt, Omnipass e gratuit și se vede.

Lasă un răspuns

