It’s all about cats

Untitled

Pentru că toate chestiile cu pisici pe care le am nu sunt niciodată de ajuns, ca o obsedată ce sunt, trebuia să adaug la colecție și o pereche de papuci și cu această ocazie vă zic și vouă cum se face.

De tot ce aveți nevoie este o pereche de pantofi/balerini simpli și vopsea acrilică.

Eu am folosit o pereche de pantofi de culoare albă. Am făcut conturul capului pisicii cu creionul și apoi l-am umplut cu vopsea neagră.

Nu uitați să lăsați vopseaua să se usuce bine, după care mai puteți face unele retușuri unde e nevoie. Simplu, nu?

Dacă nu sunteți fane ale pisicilor așa ca mine, partea bună e că vă puteți face orice model.

Spor la treabă!

collageshoes

 

All you need is love…and a cat!

Lasă un răspuns

