Tribal

Nu știu cum e în celelalte colțuri de Românie, dar în Cluj se simte aerul de primăvară și cu ocazia asta m-am gândit să mai fac un post DIY pentru vremea asta frumoasă. Am postat acum câteva zile pe pagina de facebook a blogului poze cu niște pantaloni scurți cu print tribal și azi o să vă arăt versiunea mea a acestor pantaloni

Sunt foarte ușor de făcut și arată și destul de meseriaș, în umila mea opinie.

Să începem!

Ai nevoie de o pereche de blugi, pe care te simți pregătită să îi tai, vopsea textilă sau acrilică, o pensulă și desigur o foarfecă.

IMG_4853

După ce i-ați tăiat, pentru a obține efectul de uzat, fără să trebuiască să așteptați să treacă prin mai multe purtări și spălări, puteți face următorul lucru, care îl fac eu de obicei:

collagepants

Tăiați cu foarfeca niște franjuri mici și apoi despărțiți firele. E nevoie de ceva mai multă răbdare, dar rezultatul e satisfăcător.

După aceste etape pregătitoare suntem gata de vopsit. După cum am spus și mai sus, recomand vopsea textilă sau acrilică(de care am folosit eu). Acestea rezistă la spălări repetate fără să se șteargă.

După ce mi-am făcut treaba, am căutat și pe net câteva variante de efectuat modelul, trebuia să fac asta înainte, dar la mine totul merge invers, oh well! Ideea e că am vazut variante ale pantalonilor unde modelul era făcut cu marker. Am o oarecare reținere în privința asta și prin urmare nu pot să o recomand.

IMG_4868

IMG_4869

Așteptați ca vopseaua să se usuce și apoi retușați pe unde credeți că este nevoie. Vă puteți desena modelul pe o foaie și apoi să îl copiați pe pantaloni sau vă puteți lăsa mâna liberă și să vedeți ce iese.  Indiferent cum procedați rezultatul va fi unul original.

IMG_4892

IMG_4894

IMG_4879

Dacă tot se apropie luna Martie, Geo i-a făcut blogului nostru un cadou de mărțișor.

collagecat

Puteți găsi mai multe despre graffiti si rockereală pe blogul lui Hardcore – Joe.

All you need is love…and a cat!

 

2 gânduri despre „Tribal

Lasă un răspuns

