Să vină primăvara! DIY tricou franjurat

După o absență considerabilă, suntem înapoi pe picioare. Am scăpat de sesiune(încă nu toți) și m-am gândit să continui seria ” reciclarea garderobei”

Cred că în mare parte la ideea asta m-a inspirat soarele și aerul de primăvară. De fapt dacă stau bine să mă gândesc  majoritatea ideilor pe care le am în ultima vreme se potrivesc pentru sezonul cald, pe care abia îl aștept.

Azi facem un tricou franjurat, perfect pentru o ieșire în oraș, pentru un party în vamă sau pur și simplu pentru o plimbare de seară în parcul central.

Tricourile de genul se înțeleg numai bine cu o pereche de blugi sau pantaloni de piele.

De tot ce ai nevoie este un tricou și o foarfecă.

Înainte de a începem vă pun piesa mea preferată de la Led Zeppelin să o ardem old school.

Deci se ia din dulap un tricou, îi poți tăia mânecile sau gulerul, amândouă sau nici una, după preferință.

IMG_4753

 

Partea de jos, care urmează să fie franjurată, se poate tăia în mai multe forme, eu am tăiat-o în ”V” .

IMG_4754Îți însemnezi cu creta sau cu un creion lungimea pe care vrei să o aibă franjurii și începi să tai.

După ce i-ai tăiat pe toți recomand să tragi puțin de iei, astfel se vor lungi, subția puțin și nu vor mai avea aspectul acela de ”proaspăt tăiat”

IMG_4756

Pentru că vremea e încă încăpățânată( și dacă nu mai ai răbdare până la vară, așa ca mine) tragi peste o jacketă de piele sau de blugi and you’re good to go.

IMG_4838

collageled1

collageled2

 

All you need is love….and a cat!

 

Lasă un răspuns

