Pi pârtie

CIMG3082Am o listă cu lucruri pe care vreau să le fac anul ăsta.” -2012-

înot- checked

bungee- jumping- checked

datu’ cu placa- checked (recunosc că era deja 2013)

Snowboard cadou, deși încă nu era zăpadă.

Timpul teribil care fuge ca unul cu poliția pe urme, blindat cu substanțe nu prea ne-a dat de ales, așa că nu am ajuns pe pârtie destul de repede. Într-o dimineață ( de student, adică 3 p.m.) mi-am probat pantalonii de ski și am plecat spre Feleac. E singura opțiune pentru un clujean care nu are timp suficient să ajungă prin Arieș sau Băișoara. Despre cât de decentă e opțiunea, rămâne la a cunoscătorilor latitudine.

Daca nu ai mașină, puține variante: autobus până la Dacia Service și un taxi de acolo până sus pe Feleac. Ploua puțin și începuse să bată vântul, dar pe lângă nocturnă, baieții mai au și tunuri de zăpada artificială. Pe FB erau poze, update-uri despre starea pârtiei și nu erau prea multe lucruri de rău.

Prima mea pârtie. Să ne înțelegem. Pentru începători, e mai mult decât potrivită. Porțiuni mai puțin înclinate pentru „ăștia micii”, teleschi și instructori, atât de ski, cat și de snowboarding.

Bineînțeles că puștii de 4 ani te fac de rușine când trec pe lângă tine cu ceea ce-ți pare viteza luminii. Dar insistăm. De la a nu vrea să mă urc pe placă la a-mi drumul inconștientă pe pârtie au fost câteva ore. Pline de genunchi zdrobiți, secunde fără aer, fund amorțit și urcat cu placa în mână. A meritat, oricum. Sfatul meu: mergeți cu cineva aflat într-un stadiu mai avansat (nu de ebrietate) și ocoliți smocurile de iarbă și portiunile cu gheață. Are Feleacul destule.

Datorită nocturnei, petreci până cazi lat și nu te mai ridici sau ora 10 p.m.

30 de lei închiriat echipament complet de ski

30 de lei 10 urcări ( daca nu se oprește cu oameni în urcare, cum s-a întâmplat )

plus bani de taxi

CIMG3076 - Copy

//Hai să lăsăm treaba cu pozele deoparte. Ne-am dus să ne distrăm. Și am făcut-o. You should too.

Lasă un răspuns

