Din seria ne reciclăm hainele

post

Cred că ar fi fost mai potrivit să mă ocup de pimpat tricouri când vine căldura, dar când îți vine o idee e mai bine să o pui în aplicare în momentul în care îți vine.

Aveam bluza asta:

IMG_4723

Nu îmi plăceau mânecile, pentru că nu erau nici lungi, nici scurte, nici largi, nici strâmte. Un fel de două feluri. Ideea e că nu vroiam să renunț la ea, pentru că materialul e bun și în plus îmi place printul foarte mult. așa că am tăiat mânecile și ca să o fac puțin mai ” specială” i-am franjurat spatele.

Tăieturile din spate sunt foarte simplu de făcut și vă puteți juca cu forma lor. Dacă nu ați făcut asta până acum cu nici un tricou, probabil v-ați gândit la un moment dat să o faceți

Eu am ales pentru bluza asta doar niște tăieturi simple, fără un model aparte pentru că are și print și nu am vrut să o încarc, dar mă gândesc să mai fac un tricou cu modelul din prima poză.

Și pentru că vremea a fost îngăduitoare, mi-am scos noul tricou la plimbare.

IMG_4735

collagell

Noi ne așteptăm pachetul de la Mureș până una alta, care conține prăjitura cu mere a mamei. Nom nom nom. Vouă vă zic spor la învățat pentru sesiune și remember: All you need is love…and a cat!

Lasă un răspuns

