DIY Biker BOOTS

biker
Am trecut și de al doilea examen din sesiunea asta(penultima mea sesiune, dar asta nu înseamna că o apreciez mai mult) și bineînțeles, cursul de amenajare turistică nu m-a putut împiedica să nu meșteresc ceva. Să zicem că am făcut asta într-o pauză de la învățat, pentru a salva aparențele :)).
O să vă arăt mai jos cum să vă reciclați o pereche de cizme mai vechi, pe care probabil nu le mai purtați. Trebuie să recunosc că nu sunt foarte încântată că țintele și lookul rock se comercializeză atât de mult în ultima vreme, dar o să treacă și valul ăsta și țintele vor fi redate rockerilor, așa cum au fost de la început. Îmi amintesc anii trecuți, cum își întorceau toți capul pe stradă dacă purtai o curea cu ținte, sau aveai tinte pe geacă, pantaloni etc. acum e la modă, nu o luați în nume de rău. Sunt adeptă a „rockerelii” de ani buni și ce mă deranjează e că prin comercializare și-a pierdut din unicitate.
Ok, gata cu blabla-ul despre traumele interioare legate de cât de mainstream a ajuns lookul rock și punk. Here we go. Aveam cizmele astea vechi, de la Leonardo, cred, de acum vreo 2-3 ani. Le țineam în hol pe post de suport de praf, până când mi-a venit ideea să schimb puțin situația(de la cartea de amenajare turistică mi s-a tras cred:))) și le-am transformat în bocanci.
E foarte ușor de făcut, e o metodă de a-ți reînnoi garderoba fără a cheltui bani în plus și ai satisfacția că porți ceva făcut de tine.
IMG_4696
(Snuff a fost de acord cu mine, trebuia să facem ceva în privința cizmelor)
Deci,
Step 1: ai nevoie de o pereche de cizme pe care nu le mai porți.
Step 2: Te decizi care vrei să le fie noua lungime.(mai ai timp să te răzgândești, după ce ai început să tai e prea târziu, deci fă asta doar dacă ești complet hotărâtă)
Step 3: Le tai, ai grijă să iei în calcul faptul că trebuie să le faci tiv, deci inițial ar trebui să le tai cam cu 2 cm mai mult decât lungimea pe care vrei să o obții la final.
IMG_4700
Step 4: Le coși, sugerez folosirea unui ac cât mai gros și de asemenea a unei ațe groase(pentru a evita ruperea). Cusătura de asemenea trebuie să fie strânsă, deci pregătește-ți bine mușchii degetelor.
Eu am reciclat și cureaua superioară.
Step 5: La final poți adăuga ținte și voila! noua pereche de bocanci:
IMG_4704
IMG_4713
Step 5:  Rock your new boots!
IMG_4712
collagebb
Vă mai așteptăm pe la noi!
P.S. Nu recomand să faci asta cu o pereche de cizme din piele mai tare sau un material gros, va fi destul de dificil să le coși.
P.S.S. Mulțumesc Geo că ai avut răbdare cu mine :))
Lasă un răspuns

