Personalizează-te!

Cred că am mai menționat asta într-o postare anterioară, sunt mare fană handmade și a lucrurilor personalizate. Nimic nu îți pune mai bine în valoare originalitatea decât ceva unic și făcut de tine. în plus cu puțină imaginație și răbdare poți transforma ceva simplu în ceva fermecător.

Zilele trecute, obsedată fiind de pisici, mă gândeam cu ce îmi mai pot întregi colecția de accesorii cu tema centrală pisici bineînțeles.

Așa că am făcut asta:

collage

Folosind astea:

IMG_4657Simplu nu? Ai nevoie doar de sârmă de modelaj, un patent și opțional mărgele.

Sârma de modelaj se găsește ușor și este ieftină. Dacă ești din Tg. Mureș poți face o vizita la Art&Hobby, unde găsești cu ușurință tot felul de materiale pentru a confecționa accesorii, iar dacă esti din Cluj, Hobby&Art este una din soluții sau GeoDecor(îi găsești pe breslo aici , faci comanda online și apoi în 2 zile maxim o poți ridica, eu și Cristina ne facem de obicei cumpărăturile de la ei).

Începi prin a modela literele, este exact ca și cum ai scrie de mână pe hartie. Îți poți scrie mai întâi pe o foaie cuvântul pentru a vedea cum se trasează literele. Desigur la început ele vor fi lăbărțate, dar pentru asta întervine patentul, cu ajutorul căruia poți strânge și retușa literele:

collage3

Dacă vrei să transformi cuvântul într-un lănțișor, va trebui să întărești locurile unde se îmbină literele, pentru a evita distanțarea și deformarea lor. Dacă sârma pe care ai folosit-o este subțire poți întări tot cuvântul, dacă este mai groasă și mai tare, doar părțile care necesită acest lucru. Întăriturile pe care le faci pot varia în funcție de aspectul pe care vrei să îl creezi(mai neglijent sau mai ”curat”).

collage2

Poți folosi sârme de diferite mărimi și de asemeanea poți folosi mărgele sau diverse decorațiuni.

Nu te da bătut dacă nu îți iese din prima, trebuie să ai răbdare mai ales dacă țintești spre un aspect profi(e o muncă migăloasă).

La sfârșit un lănțișor de genul se poate transorma într-un cadou drăguț.

IMG_4658

Dacă ești fan Blue Mountain State, în sezonul 2, episodul 4 sau 5, poți observa ca sora lui Sammy are scris ”Love” pe perete prin aceeași tehnică, deși mă îndoiesc că ea a facut asta, mi se pare o idee bună de a-ți decora pereții, doar ai grija să folosești o sârmă mai tare.

IMG_4650Am avut un ajutor de nădejde. Mai mult la datul cu părerea decât la îndoit de sârmă:))

IMG_4577La final muza mea mi-a aprobat munca, dar a zis că mai trebuie să îmi perfecționez tehnica.

P.S. Mulțumesc Cristina de sârmă, ți-am pregătit și ție ceva drept recompensă ❤

4 gânduri despre „Personalizează-te!

Lasă un răspuns

