Ciorba Dăcească de fasole

De când m-am mutat în cluj încă nu am apucat să ajung la Hanul Dacilor și să încerc faimoasa ciorbă de fasole în pâine(rușine să îmi fie), așa că trebuia să o fac și pe asta și a fost o adevărată euforie pentru papilele mele.

Hanul Dacilor per total mi s-a părut un restaurant ok, cu o ambianță plăcută și liniștită, unde îți poți savura paharul de vin roșu fără să fi deranjat. Decorul este în temă cu specificul restaurantului, personalul este îmbrăcat în costum tradițional ceea ce mi se pare că adaugă un plus de farmec atmosferei și servirea este promptă.

Să revenim la ciorba de fasole în pâine. Un adevărat deliciu, am ajuns, de comun acord că poate concura cu ciorba bunicii(și știi și tu că rareori ceva se compară cu mâncarea făcută de o bunică). Porția e destul de mare, recomand una la două persoane, dar asta în funcție de cât mănânci de obicei sau cât de foame îți este. Dacă te decizi pentru o porție la două persoane, te poți aventura fără grijă și la un felul doi și ai de unde alege, crede-mă.

Meniul de la restaurant îl găsești aici, asta ca să îți faci o idee asupra sortimentelor pe care le poți găsi, dar și asupra prețurilor, care mie personal mi se par accesibile.

IMG_4619Cam așa arată ciorba de fasole în pâine, poți opta să o mănânci cu smântână și ceapă. Dacă sunteți mai mulți amintiți-vă regula: ori mănâncă toată lumea ceapă ori nici unul :)). Geo a fentat la ceapă de data asta, dar îl iertăm.

IMG_4620 Povești la felul doi

IMG_4614Vinul a fost bun și el și pe lângă asta am ascultat nirvana și guns n roses, ceea ce nu prea auzi în restaurante.

IMG_4621După masă, merge un Black Devil.

Lasă un răspuns

