Retrospectivă de vacanță (part2) – Cluj pe patine

Revelionul cu prietenii, de fapt restul vacanței.

Anul acesta de rev ne-am decis să facem ceva diferit față de restul anilor când a petrecut pe la cabane. Propunerea a fost o cină liniștită între prieteni, cu mâncare gătită, o seară unde să putem discuta și să ne comportăm ca niște „adulți” ce suntem. Așa că am pregătit masa frumos, ne-am îmbrăcat în Zara și dantelă și ne-am aranjat ca fetele și după toate astea…

IMG_4502

IMG_4472

IMG_4480

IMG_4499

…ei bine după toate astea, copii din noi au ieșit la iveală

IMG_4492Eu și septimia nu am putut rezista patului lui Ionică și am țopăit în el până am rămas fără suflare

IMG_4490Am cam uitat pe parcurs și de paharele cu picior și am ajuns la vin de casă, a la Aiud, băut din pahare de plastic.

IMG_4486Eu și Geo ne-am rupt pe Dubstep și pipa cea nouă a fost inaugurată.

A doua zi am început lista cu lucruri pe care trebuie să le facem în 2013. Eu una am, momentan, pe listă 31 de chestii și abia aștept să le bifez. E amuzant ca la sfârșitul anului să vezi câte ai reusit să faci și cum ai reuși să le faci.

Spre finalul săptămânii am încercat patinoarul de la Cora, care ne-a fost recomandat ca fiind mai bun decât cel din Piața Unirii.

Orarul și prețurile le găsești aici.

Poți ajunge acolo cu autobusul special de Cora(gratuit) sau taxi/mașină.

Pentru noi a fost un mod distractiv de a ne petrece ultima seara de vacanță. Am făcut cunoștință cu gheața(de mai multe ori), au râs copii de noi, mai ales fetița cu salopetă mov( să știi că o să te țin minte). Patinele sunt bune, dar depinde și de noroc, Septimia și Paul au trebuit să le schimbe de câteva ori până au găsit perechea potrivită.

p.s. nu încerca vinul fiert pentru că vei regreta. Have fun.

IMG_4570

IMG_4566

Ah! și înarmează-te cu geacă groasă, mănuși, căciulă, nu pantaloni din imitație de piele(cum avea o magnifică„doamnă” care încerca să fie fashion unde nu era cazul :))) și nici nu recomand să îți iei o geantă mare, așa cum a făcut deșteapta de mine 🙂

Lasă un răspuns

