Decoraţiuni textile

Pentru că deja am împodobit clujul, a venit rândul camerei mele din mureş şi cu ocazia asta revin cu un alt tutorial. M-am gândit să încerc ceva nou anul acesta şi ideile au venit în valuri. Am început prin a face câteva decoraţiuni din materiale textile, care se pare că sunt pe gustul Aidei(verisoara mea mai mică), iar dacă Aida a devenit fan al muncii mele, eu mă declar fericită. Partea bună la a-ti face tu decoraţiunile este că ţi le poţi face în ce culori, forme, dimensiuni vrei tu. Le poţi asorta cu zugrăveala, lenjeria de pat, covoarele, perdele, le poţi face cu ce imprimeuri vrei, din materialele care îţi plac şi e şi distractiv pe deasupra. Pentru că nu suntem fani ai brazilor naturali(nu pentru că nu ne plac, dar îi preferăm bine mersi unde trebuie să fie ei, în pădure, nu în sufrageria noastră) a trebuit să găsim alte moduri de a aduce Crăciunul în casă. La mureş abia am terminat primul set de decoraţiuni, pe care le-am atârnat de bibliotecă, să vedem cât rezistă având în vedere că au devenit atracţia principală a Aidei şi probabil le va îndrăgi puţin cam mult şi Snuff, dacă va ajunge pe aici iarna asta.

Gata cu vorbăria să începem treaba.

Ai nevoie doar de nişte bucăţi de materiale pe care le ai prin casă, ac, aţă, vată şi opţional panglici colorate, nasturi, mărgele etc.

1.

IMG_4280

2.

IMG_4282

taie materialul în forma dorită

3.Coşi marginile.Pentru a evita destrămarea materialului recomand  arderea marginilor cu o brichetă, e cel mai simplu şi rapid. După coaserea primelor 3 margini, forma se umple cu puţină vată, după care se coase şi ultima margine.

IMG_4283

4. Opţional. Eu am făcut nişte panglici din tul şi dantelă şi am folosit puţin sclipici

IMG_4286

IMG_4287 IMG_4289 IMG_4294

După ce te simţi mulţumit de rezultat, decoraţiunile sunt gata de agăţat. Simplu, nu?

În locul materialelor se poate folosi desigur fetru, e mult mai uşor de manevrat, nu se destramă şi poţi face formele cu mai multă uşurinţă. Eu am vrut să văd ce iese cu ce am prin casă şi 0% investiţie. Voi încerca zilele astea şi cu fetru câteva şi voi publica rezultatul.

Până atunci eu mai am ceva treabă de făcut, până când camera va arăta cum îmi doresc aşa că vă zic şi vouă spor la treabă.

Lasă un răspuns

