Dragonu’ scoate flacari

Fost-am la Dragonu’. Atmosfera, muzica buna si multi oameni. Ultimul concert il ratasem, asa ca trebuia sa recuperam. Am ajuns cu intarziere (jobul), dar ora ramasa a compensat. Clasic combinat cu nou, asa se poarta. Iarba, multa iarba. Izbucniri nebune de energie la piesele arhicunoscute si urla-ti versurile cu tigara intr-o mana si berea in cealalta.

N-am mai fost de prea mult timp la o miscare atat de buna: organizare, sonorizare, public miscand. Au fost si oameni care au venit pentru check in aka „ciomalai” si niste femei de origine necunoscuta, dar a prevalat lumea buna. Mi-am achizitionat ultimul album Haarp Cord in formula completa,dupa ce mi s-a confirmat inca o data ca Cedry2k se retrage de anul viitor din ianuarie. Eu ma abtin si raman cu ideea ca e o atitudine de moment si ca se va razgandi.Bineinteles ca s-a incheiat concertul cu primavara, de sentiment.

Continuarea se numea Cotton, dar a iesit aiurea. Locul arata bine,pe gustul bun al oamenilor necizelati. Dezordonat, din pacate si dezorganizat. Daca stingem whisky cu apa plata sau bem Cuba Libre cu paiul, nu inseamna ca suntem Parazitii cu sticla de Jack. Cat despre momentele motivationale, mai bine lasai piesa. Ultima data, a iesit urat de tot cu emanciparile de moment. Acolo s-a simtit ad-hoc-ul. Totusi, locatia merita bile albe multe si mai mult ca sigur o sa mai ajungem pe acolo. Mai primeste cateva Dj Necs pentru evolutie: hip hop international bun si nu ma refer la clasicele petreceri la care mixa el si deja cunoasteam playlistul. Bravo.

„Una-n-alta”, a fost o seara ca pe vremuri.

Ne vedem la CTC, saptamana viitoare, 24 noiembrie, in Flying Circus.

2 gânduri despre „Dragonu’ scoate flacari

Lasă un răspuns

