Articulare stil Grimus

Pentru mine. Ăsta a fost motivul pentru care am fost la concertul Grimus din seara asta. Băieții au inaugurat printr-o mișcare energică o nouă locație destinată concertelor: New Times ( p-ța Unirii, nr. 24). La prețul biletului, mă așteptam să fie lume puțină. Îmi aduc aminte cu nostalgie de vremurile când eram o mână de oameni la concerte, din care câteva degete erau prietenii lor, de săritul de pe scenă sau berile din separeu de după. Au reușit, după ani, să urce pe aceleași scene cu trupe mai mult decât consacrate. Cândva nu suficienți prin ei să umple un local mic, acum aproape neîncăpători pentru unul mare.
Îmi aduc aminte de rochia roșie,

de fesul lui Titus și conversii lui Bogdan, de tipa fumată din primul rând, de ploaia dintr-o dimineață de Peninsula sau metrul în plus de tequila din General. Au ei un acel ceva. Clișeic, dar cei care au fost vreodată la un concert Grimus știu la ce mă refer. Cel mai mult am dat pe o intrare la ei 5 lei. Atât. Pasul următor: 20 lei. Dar i-au meritat din plin. Pentru toți oamenii pe care i-am târât după mine de ceva timp, până când au început să le placă, pentru cei la început sau încă învățând…cu plăcere.

Cu niște îmbunătățiri, localul promite. Vinul alb a fost bun și la pahar. Așteptăm cu nerăbdare următorul concert, fie Grimus, fie în New Times.

P.S. Tot nu se aude Solitude.

Lasă un răspuns

