La Florin Piersic(mai mergem sau nu?)

Acesta trebuia să fie un review la filmul ”Upside Down” pe care intenționam să îl vedem ieri seară, doar că cei de la Cinema Florin Piersic s-au gândit să ne schimbe puțin programul, puțin mai mult. Filmul urma să ruleze de la ora 23:00, ne-am luat biletele, am intrat în sală frumușel și am vizionat în schimb ”Și caii sunt verzi pe pereți” deoarece programul se schimbase între timp. După înjurăturile care se auzeau pe fundal ne-am dat seama că nu am fost singurii care habar nu aveam de acest lucru. Cei de lângă noi au spus că doamna de la casă i-a anunțat, dar banuiesc că era mult prea mare deranjul să fie anunțat fiecare aiurit în parte, care s-a uitat la program pe cinemagia sau alt site neactualizat(aparent). Așa că fapta fiind consumată, am decis să rămânem la filmul românesc și a fost….chinuitor. Septimia îmi repeta să îi dau o șansă, poate e bun. La final a avut aceeași părere ca mine. După cum am spus și într-o postare anterioară nu sunt o fană declarată a filmelor românești, le apreciez doar pe cele care merită. ”Și caii sunt verzi pe pereți” să zicem doar că nu mi-a trezit iubirea subită față de filmele românești. Poate și nervii au contribuit la dezinteresul față de film, dar mie personal mi s-a părut lipsit de substanță. Da povestea este bună,tematica de actualitate, dar mie nu mi-a lăsat deloc impresia unei comedii cum se vrea a fi, ci mai degrabă doar un alt film trist despre ”acea față a românilor”. Poate nu am știut eu să îl apreciez la adevărata lui valoare sau poate am altă concepție despre cum ar trebui să fie o comedie.

La final a fost un film irosit pe oamenii nepotriviți, care se aflau acolo pentru cu totul altceva. Mulți s-au ridicat și au plecat în timpul filmului. Am lăudat noi prea mult în ultima vreme Cinema Florin Piersic, poate de-asta frustrarea a fost atât de mare. Ei bine azi nervii s-au calmat, doamna de la casă nu mai e pomenită de sănătate, cel puțin nu foarte des, ne-am asumat o parte din vină pentru faptul că nu am verificat programul din nou înainte de a ne achiziționa biletele și se pare că nu ar mai trebui să ne bazăm pe cinemagia.ro atât de mult.

Până una alta eu încă nu am văzut Upside Down, cine e de vină? Hai să zicem că data viitoare întrebăm înainte să cumpărăm.

P.S. Nu uitați, maine seară concert Grimus.

Lasă un răspuns

